Gjest sossebærthe Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Hææj. jeg har skikkelig lyst til å bli en ordentlig sossebærte med masse kule klær og sånt menneh jeg har ikke så mye penger. har noen fasit på dette eller tips? koos fra wannabeen!
Nella Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 ta deg en titt på mote.no og på forumet der... Der er det sikkert litt av hvert for deg å plukke opp.
Orthia Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Gjeldende for alle stiler: Wannabe funker aldri!
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Gjeldende for alle stiler: Wannabe funker aldri! Akkurat!!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Gjeldende for alle stiler: Wannabe funker aldri!
Saga Skrevet 1. mai 2005 #6 Skrevet 1. mai 2005 Joda. Jeg er veldig lame, men så har jeg masse kule klær så nå er jeg dritkul.
philippa starck Skrevet 1. mai 2005 #7 Skrevet 1. mai 2005 Joda. Jeg er veldig lame' date=' men så har jeg masse kule klær så nå er jeg dritkul. [/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 Spar opp litt penger og kjøp deg noen veldig typiske vestkantplagg, somman ser hvilket merke er og komboner det med billige klær som har et sossete snit, H&M har masse...
Gjest Sukkerert Skrevet 1. mai 2005 #9 Skrevet 1. mai 2005 Gjeldende for alle stiler: Wannabe funker aldri! Er ikke alle wannabe`er da i grunn? Viss trådstarter har lysr til å gå i sossete berteklær er det vel fordi hun synes det er fint, akkurat som de andre sossete bertejentene gjør.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 Det lyser vel ikke akkurat seriøsitet av dette innlegget. "Hæææææææj"
Alterna Skrevet 1. mai 2005 #12 Skrevet 1. mai 2005 Liksom, vitsen i å strebe så j*** etter noe man aldri passer til å være?
Vibs Skrevet 1. mai 2005 #13 Skrevet 1. mai 2005 Spar opp litt penger og kjøp deg noen veldig typiske vestkantplagg' date=' somman ser hvilket merke er og komboner det med billige klær som har et sossete snit, H&M har masse...[/quote'] Kødd eller ikke kødd fra trådstarter, så er dette uansett et godt tips for å se ut som "snobbete" kledd uansett lommebok.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. mai 2005 #14 Skrevet 1. mai 2005 Ok, hvis du vil ha et seriøst svar, ta det fra en som tilbringer en time om dagen på frognerseterbanen med alle bertejentene: *skaff deg store fake perleøredobber, det finner du sikkert overalt *tuppér håret sånn at det ser ut som en høysåte og bruk et rosa skjerf og knyt fast rundt såten. (Blek håret først, naturligvis) *Bruk masse foundation, eyeliner under øyet, mascara, solpudder på kinnbena og den mest rosa glossen du kan finne *se litt sur og overlegen ut, og ta solarium hver dag *Kjøp deg et par fake blingbling-smykker, svære pilotsolbriller med channelmerke og et rosa sjal og blingblingbelte *Du må nok skaffe deg en ekte bukse om ikke annet, fornarina er tryggest, men rosa pusebukse er lov *Let på H&M etter blonder, små topper og rosa ting *Stikk til syden og kjøp deg fake Louis Vuitton-veske *Og et par sneakers LYKKE TIL!
Vibs Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 *Kjøp deg et par fake blingbling-smykker, svære pilotsolbriller med channelmerke og et rosa sjal og blingblingbelte Jeg trodde bling-bling smykker bare het det på Stovner, jeg.... Det er vel ikke der blodsnobben bor, akkurat? (Jeg bor ikke langt unna)
Saga Skrevet 2. mai 2005 #16 Skrevet 2. mai 2005 Spar opp litt penger og kjøp deg noen veldig typiske vestkantplagg' date=' somman ser hvilket merke er og komboner det med billige klær som har et sossete snit, H&M har masse...[/quote'] Pass iallfall på at logoen ikke vises. Det var kult med 1000 små logoer ifjor (el var det året før), men idag skal alle kunne vite at du bruker et merke uten at det vises. Kjipt om du ikke henger med andre sossepier
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 2. mai 2005 #18 Skrevet 2. mai 2005 - Blondt hår - bustete helstehale med masse løse hår hengende "tilfeldig ned" her og der - de største sorte solbrillene ever gjerne i et dyrt merke - et belte med en feit spenne med dingeldangel på - en feit veske, oftest fake Voila! Du er sosseberte. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #19 Skrevet 2. mai 2005 Dette var spennende. Før var jeg oppdatert på slike ting, men idag sitter jeg med 3 unger, mann, hus og jobb og har ikke peiling på hva som er in og hva som er helt ut. Det jeg tror er in er egentlig ut for lengst.
Gjest lunacia på jobb Skrevet 2. mai 2005 #20 Skrevet 2. mai 2005 Jeg trodde bling-bling smykker bare het det på Stovner, jeg.... Det er vel ikke der blodsnobben bor, akkurat? (Jeg bor ikke langt unna) Første gangen jeg hørte uttrykket var faktisk i Skottland...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå