AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har ikke sett på torget på finn.no på lenge, men nå tok jeg en titt. Det er utrolig mye fint som gies bort, og som selges. Jeg var en aktiv bruker der for noen år siden. Det vil si: jeg hentet masse saker som var gratis. Jeg møblerte så å si hele hytta med gratis møbler. Med unntak av madrasser, sofa, lenestoler og gulvtepper. Møblene fikk en ansiktsløftning med malekosten, og jeg tapetserte også enkelte møbler. Jeg har også kjøpt servise, kopper og glass der. Så er du flink til å benytte finn.no? Og ser du mulighetene til å gi det nytt liv? Jeg har også annonsert mye der gratis mot henting, tidligere. Anonymkode: 94c9e...c05 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Overtar leiligheten min om et par mnd og har planer om å bruke finn.no da. Trenger sofa og stuebord hvertfall. Seng også forsåvidt, men den har jeg planer om å kjøpe ny. Anonymkode: 2f915...803 2
Anim92 Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Jeg er innom og sjekker gi-bort-siden i området ca annenhver dag. Man kan ha flaks! 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Er det bare meg, eller har aktiviteten på Finn.no gått nedover de siste par årene? For flere år siden kunne jeg legge ut noe til salgs der, og som regel få det solgt i løpet av etr par uker. Men nå kan det faktisk ta noen MÅNEDER mellom publisering av annonsen, og en seriøs kjøper som dukker opp... Anonymkode: 2973c...438 4
labine Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har aktiviteten på Finn.no gått nedover de siste par årene? For flere år siden kunne jeg legge ut noe til salgs der, og som regel få det solgt i løpet av etr par uker. Men nå kan det faktisk ta noen MÅNEDER mellom publisering av annonsen, og en seriøs kjøper som dukker opp... Anonymkode: 2973c...438 Vil tro aktiviteten på finn har gått litt ned når det kom kjøp-salg-grupper på facebook 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har akkurat fått tak i katt på Finn.no. 😻 Mannen ser innom der til hver dag, også på gi-bort-sidene, og det er mye bra å få tak i av møbler og annet. Anonymkode: 313fc...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 2 timer siden, labine skrev: Vil tro aktiviteten på finn har gått litt ned når det kom kjøp-salg-grupper på facebook Jeg liker bedre Finn.no, da alle vennene ser hva du kjøper på facebook, eller ihvertfall de som er medlem av den samme gruppen. Dessuten er jeg ikke noe glad i den budgivningen som pleier å være der. Anonymkode: 313fc...d3f 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #8 Skrevet 13. juni 2019 Vi bruker finn! Både til å selge/gi bort selv, og til å kjøpe. Vi har kjøpt veldig mye fint til toåringen vår. Ofte nesten ubrukte ting Anonymkode: 7a73e...284 2
Ullvott Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Jeg bruker Finn ganske mye, både på kjøp og på salg, og synes også det går tregere med salg på Finn nå, men jeg foretrekker Finn foran Facebook selv. Fatter ikke at folk gidder de lokale FB-gruppene for kjøp og salg. De er jo så rotete, og det virker så tilfeldig hva man får se og hva som er mindre synlig. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #10 Skrevet 13. juni 2019 12 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg bruker Finn ganske mye, både på kjøp og på salg, og synes også det går tregere med salg på Finn nå, men jeg foretrekker Finn foran Facebook selv. Fatter ikke at folk gidder de lokale FB-gruppene for kjøp og salg. De er jo så rotete, og det virker så tilfeldig hva man får se og hva som er mindre synlig. Jeg har merket det samme, med at det virker så tilfeldig hva man får se. Jeg liker ikke søkefunksjonen på Facebook heller, så hvis det er noe spesielt jeg er ute etter, "må" jeg bla gjennom alle innleggene. Genialt med de lokale gruppene når man tilfeldigvis ser noe interessant siden det da er i nærheten, men ellers er det nettopp det; tilfeldigvis. Anonymkode: d33ef...500
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #11 Skrevet 13. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har merket det samme, med at det virker så tilfeldig hva man får se. Jeg liker ikke søkefunksjonen på Facebook heller, så hvis det er noe spesielt jeg er ute etter, "må" jeg bla gjennom alle innleggene. Genialt med de lokale gruppene når man tilfeldigvis ser noe interessant siden det da er i nærheten, men ellers er det nettopp det; tilfeldigvis. Anonymkode: d33ef...500 Ja, den søkefunksjonen på FB er helt håpløs. Når man søker så får man det opp helt tilfeldig når det er lagt ut. Man burde ihvertfall få det etter dato. Anonymkode: 313fc...d3f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #12 Skrevet 13. juni 2019 Jeg er der stort sett for å se på lekre damer i tights, og deilige bryster. Anonymkode: 9dbfd...0ce
labine Skrevet 13. juni 2019 #13 Skrevet 13. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker bedre Finn.no, da alle vennene ser hva du kjøper på facebook, eller ihvertfall de som er medlem av den samme gruppen. Dessuten er jeg ikke noe glad i den budgivningen som pleier å være der. Anonymkode: 313fc...d3f helt enig! verst er Marketplace og det at folk legger ut på flere grupper! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #14 Skrevet 13. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg, eller har aktiviteten på Finn.no gått nedover de siste par årene? For flere år siden kunne jeg legge ut noe til salgs der, og som regel få det solgt i løpet av etr par uker. Men nå kan det faktisk ta noen MÅNEDER mellom publisering av annonsen, og en seriøs kjøper som dukker opp... Anonymkode: 2973c...438 Der er jeg helt enig med deg. Akkurat det samme her, kunne legge ut alt mulig forskjellig og det ble solgt. Nå fungerer det ikke lenger. Får ikke solgt noe på Finn lenger. Synes det er veldig dumt. Anonymkode: 404cf...b35
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #15 Skrevet 13. juni 2019 Elsker finn! Alt i leiligheten min untatt madrasser er fra finn. Flott brukt sofa til 1000kr, nypris 18.000. Stuebord, kjøkkenbord, 2 barskap, tvbenk, tv,.kjøleskap, noe gratis og resten fikk jeg skambillig. Anonymkode: ed1f6...38d 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #16 Skrevet 13. juni 2019 Bruker Finn hele tiden! Alt fra garderobeskapene, salt- og pepperkvern, stuebord, spisestuestoler, utstyr til barnehagestart er fra finn. Men er det noen som har fått veggdyr eller andre skadedyr fra ting de har kjøpt fra finn? Anonymkode: 3e146...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #17 Skrevet 14. juni 2019 Ja, kjøper mye brukt til barnet og presiserer alltid i invitasjon til bursdag at barnet gjerne ønsker seg noe brukt. Anonymkode: 71cd4...963 4
Irja Skrevet 14. juni 2019 #18 Skrevet 14. juni 2019 Kjøper omtrent alt til begge barna på Finn. Klær, møbler, sko, sykler osv. Folk shopper alt for mye, så mye av det jeg får tak i ser ut som nytt. Skal snart flytte, og da er det flere av møblene våre som ikke passer inn under nye huset. De skal selges, og nye skal kjøpes på Finn 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #19 Skrevet 14. juni 2019 Jeg handler en del på Finn, men da stort sett kun nye ting som ikke har blitt brukt av den opprinnelige eieren (f. eks. barneklær, byggevarer osv) Anonymkode: 38513...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #20 Skrevet 14. juni 2019 Jeg elsker finn! Av stuas 14 møbler (om jeg tar med tven) er spisestue + stoler, skjenk, en hylle og en reol fra finn. TV og et veggskap ble kjøpt nytt i sin tid, sofa, sofabord, tvbord og to hyller på salg, ei blomsterkasse shitbillig på gjenbruksen på hjørnet (denne planlegger jeg å selge til trippel pris på finn om den må ut), og den siste hylla er arv. Ting som skal ut av huset men som det ikke er noen hast med legger jeg gjerne på finn. Det kan godt ligge der en stund. Er det noe som haster å få ut skrur jeg ned prisen til det dukker opp en kjøper. Anonymkode: b32d1...115 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå