AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg har alltid hatt veldig god tone med gutter, jeg er også i følge andre en attraktiv jente. Jeg er litt guttejente og får lettere venner hos motsatt kjønn. Jeg har alltid opplevd uansett hvor lenge jeg har vert venner og hvor gode venner vi er, at de prøver seg på et eller annet plan. Kan f.eks si ting som «hvis du blir singel så skal vi på date». Føler dette ødelegger mye for vennskapet, jeg har aldri vert interesser i mer med dem. Er det slik at mannfolk nesten alltid vil prøve komme i boksa på venninnen? Tror ikke jeg har en eneste kompis som ikke har prøvd seg, med flere har det en tendens til å bli et bedre vennskap etter de har blitt avvist. Men noen respekterer bare ikke at de ikke får komme i buksa på meg, kommer som regel frem hvis de har noe innabords. Anonymkode: f7374...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Som jeg kunne skrevet selv dette her! Når jeg var singel var detre utrolig slitsomt. Husker spesiellt en god venn jeg fikk på folkehøyskolen. Jeg ble så utrolig glad i han og han var min beste venn. Og han fikk følelser for meg som alle andre kompiser jeg hadde(hadde nesten bare gutter i klassen på vidergående) Jeg sa til han bestevennen min på folkehøyskolen. Vi gikk for oss selv og jeg sa til han at jeg vil være din bestevenn for da mister jeg deg aldri. Kjærester kommer og går. Og du er liksom bestevennen min. Så du må faktisk velge å være mim VENN eller ingenting... Og da godtok han det. Han ville være min venn. Når skolen var over flyttet vi tilbake til byen vi var ifra og jeg fikk meg kjæreste. Nå får jeg ikke ha guttevenner... For det liker ikke kjæresten min, og det forstår jeg veldig godt. Jeg ville ikke likt at han plutselig skulle gå på kino med en annen jente uten meg... Det er bare feil samtidig så syns jeg ikke det da. Men sånn er det.. Jeg får egentlig nokk guttevennskap igjennom kjæresten. Har godt av å være med jenter også 😊De er de eneste som forstår hvor jævlig det er når tanterød er på vei😵😜 Anonymkode: e94c2...1eb
waco Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid hatt veldig god tone med gutter, jeg er også i følge andre en attraktiv jente. Jeg er litt guttejente og får lettere venner hos motsatt kjønn. Jeg har alltid opplevd uansett hvor lenge jeg har vert venner og hvor gode venner vi er, at de prøver seg på et eller annet plan. Kan f.eks si ting som «hvis du blir singel så skal vi på date». Føler dette ødelegger mye for vennskapet, jeg har aldri vert interesser i mer med dem. Er det slik at mannfolk nesten alltid vil prøve komme i boksa på venninnen? Tror ikke jeg har en eneste kompis som ikke har prøvd seg, med flere har det en tendens til å bli et bedre vennskap etter de har blitt avvist. Men noen respekterer bare ikke at de ikke får komme i buksa på meg, kommer som regel frem hvis de har noe innabords. Anonymkode: f7374...fa2 Hvis du først skal være sammen med en, - vil du ikke være sammen med en du også er venn med?
waco Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg kunne skrevet selv dette her! Når jeg var singel var detre utrolig slitsomt. Husker spesiellt en god venn jeg fikk på folkehøyskolen. Jeg ble så utrolig glad i han og han var min beste venn. Og han fikk følelser for meg som alle andre kompiser jeg hadde(hadde nesten bare gutter i klassen på vidergående) Jeg sa til han bestevennen min på folkehøyskolen. Vi gikk for oss selv og jeg sa til han at jeg vil være din bestevenn for da mister jeg deg aldri. Kjærester kommer og går. Og du er liksom bestevennen min. Så du må faktisk velge å være mim VENN eller ingenting... Og da godtok han det. Han ville være min venn. Når skolen var over flyttet vi tilbake til byen vi var ifra og jeg fikk meg kjæreste. Nå får jeg ikke ha guttevenner... For det liker ikke kjæresten min, og det forstår jeg veldig godt. Jeg ville ikke likt at han plutselig skulle gå på kino med en annen jente uten meg... Det er bare feil samtidig så syns jeg ikke det da. Men sånn er det.. Jeg får egentlig nokk guttevennskap igjennom kjæresten. Har godt av å være med jenter også 😊De er de eneste som forstår hvor jævlig det er når tanterød er på vei😵😜 Anonymkode: e94c2...1eb Er det ikke det aller beste å bli sammen med en som også er bestevennen din?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 39 minutter siden, waco skrev: Er det ikke det aller beste å bli sammen med en som også er bestevennen din? Jo, jeg har jo det nå da😊Han er bestevenn samtidig blir jeg tiltrukket av han seksuelt. Då er det kjæreste for meg. Han på folkehøyskolen var kun bestevenn. Bror følelse. Anonymkode: e94c2...1eb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Menn vil ha sex med alle sine kvinnelige venner. Kvinner kan fint være venner med menn uten å ville ha sex med dem. Anonymkode: d3d77...d72 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn vil ha sex med alle sine kvinnelige venner. Anonymkode: d3d77...d72 Det stemmer ikke! 🙂 Har 2 kvinnelige venner som jeg har kjent siden vi gikk i 1.klasse på barneskolen, de er ikke seksuellt attraktive for meg. Men vi er nære, gjort så mye sammen. Reist rundt i verden, støttet hverandre ved død og elendighet. Mann41. Anonymkode: 5fee5...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå