AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Del Skrevet 13. juni 2019 Når du er på telefonen, og noen ringer deg, får de opptattsignal da? Jeg har ikke, så folk ringer å ringer å ringer, men jeg sitter kanskje å snakker med søsteren min i et par timer... Det er ikke bra at de som ringer ikke får opptattsignal når man er i telefonen! Jeg har Talkmore om det betyr noe. Har du opptattsignal hos deg? Anonymkode: c2c36...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg har det ikke, ringer noen og jeg er opptatt så setter jeg dem over til personsvar selvom jeg er i en samtale. Ringer vedkommende mer enn 1 gang etter det så setter jeg den personen jeg prater med på vent i tilfelle det er noe viktig. Du kan jo alltids skru det på telefonene din... Anonymkode: a26c7...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Del Skrevet 13. juni 2019 Hvordan skrur man det på? Har samme problem. Har forresten OneCall Anonymkode: 851e1...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Del Skrevet 13. juni 2019 Nei, jeg har sånn som deg. Synes det er bra jeg, for da kan jeg se hvem som har ringt selv om jeg er opptatt med en annen samtale. Når du får en annen innkommende samtale så kan du jo bare avbryte den, da vil vedkommende få enten telefonsvar eller opptattsignal. Mulig det er noen innstillinger du kan gjøre på mobilen også. Anonymkode: d0f1a...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg som skrev over her. Var akkurat inne på mobilen min å sjekket nå. Det er innstillinger du gjør på mobilen, hvertfall kan jeg gjøre det på min. Anonymkode: d0f1a...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Del Skrevet 13. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skrur man det på? Har samme problem. Har forresten OneCall Anonymkode: 851e1...a22 Innstillinger - telefon - samtale venter- skru den av. Har Iphone xs. Fungerte på de tidligere modellene også. Anonymkode: a26c7...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. juni 2019 #7 Del Skrevet 15. juni 2019 Jeg ringer ikke meg selv så egentlig aner jeg ikke, men jeg tar det for gitt at de får det. Visste ikke det gikk an å slå av, men uansett er det greit de får opptattsignal når jeg er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå