AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #121 Del Skrevet 15. juni 2019 23 timer siden, Tibbie skrev: Jeg vet hva ordet betyr. Så si det da! Anonymkode: 7a4e4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #122 Del Skrevet 15. juni 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Akward. Synes jeg er helt herlig ord. Som det ikke finnes noen dekkende norsk betegnelse for. Seriøst?! Er du så dårlig i norsk at du ikke vet hva det betyr! At ikke du er flau! Anonymkode: 7a4e4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 15. juni 2019 #123 Del Skrevet 15. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så si det da! Anonymkode: 7a4e4...704 Nei, for betydningen av setningen blir helt annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #124 Del Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, Tibbie skrev: Nei, for betydningen av setningen blir helt annerledes. Nei Anonymkode: 7a4e4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #125 Del Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, Tibbie skrev: Nei, for betydningen av setningen blir helt annerledes. "Avslappet stil" er jo selvsagt ikke det samme🙃 Anonymkode: 7a4e4...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 15. juni 2019 #126 Del Skrevet 15. juni 2019 Det meste jeg leser av bøker, artikler, chatting med venner osv er på engelsk, så da er det naturlig at språket lener dithen. Verken leser eller skriver så mye på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #127 Del Skrevet 15. juni 2019 På 13.6.2019 den 12.40, AnonymBruker skrev: Vi bor i Norge, her snakker vi og skriver norsk. Ser så idiotisk ut når man plutselig slenger inn engelske ord i norsken. Er det for å virke intelligent, det har i så fall motsatt virkning. Hvorfor skriver man alle disse teite engelske uttrykkene som åpenbart finnes på norsk? Er bare barnslig... Anonymkode: 7a4e4...704 Hvem brukere tenker du på da? Btw: WTF cares. Anonymkode: 9ff6b...045 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #128 Del Skrevet 15. juni 2019 Min man og jeg har kjøpt et nytt house. Nå skal vi snart move inn og det store questionet er da om vi manager å move opp bed'en via trappecasen og opp til bedrommet. Det er possible at bed'en må plasseres i officet, som er mellom de to bedrommene. Har også litt trouble med å place tv'en, men vi skal nok få see Travelling Strawberries denne christmasen også. Anonymkode: d5d27...1da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #129 Del Skrevet 15. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min man og jeg har kjøpt et nytt house. Nå skal vi snart move inn og det store questionet er da om vi manager å move opp bed'en via trappecasen og opp til bedrommet. Det er possible at bed'en må plasseres i officet, som er mellom de to bedrommene. Har også litt trouble med å place tv'en, men vi skal nok få see Travelling Strawberries denne christmasen også. Anonymkode: d5d27...1da That was litt too much, selv fyr mich Anonymkode: 9ff6b...045 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 15. juni 2019 #130 Del Skrevet 15. juni 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min man og jeg har kjøpt et nytt house. Nå skal vi snart move inn og det store questionet er da om vi manager å move opp bed'en via trappecasen og opp til bedrommet. Det er possible at bed'en må plasseres i officet, som er mellom de to bedrommene. Har også litt trouble med å place tv'en, men vi skal nok få see Travelling Strawberries denne christmasen også. Anonymkode: d5d27...1da Strålende! Tatt på kornet. 🤣 Endret 15. juni 2019 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. juni 2019 #131 Del Skrevet 15. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min man og jeg har kjøpt et nytt house. Nå skal vi snart move inn og det store questionet er da om vi manager å move opp bed'en via trappecasen og opp til bedrommet. Det er possible at bed'en må plasseres i officet, som er mellom de to bedrommene. Har også litt trouble med å place tv'en, men vi skal nok få see Travelling Strawberries denne christmasen også. Anonymkode: d5d27...1da Damn it. Jeg skulle ikke være anonymous 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #132 Del Skrevet 15. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst?! Er du så dårlig i norsk at du ikke vet hva det betyr! At ikke du er flau! Anonymkode: 7a4e4...704 Oversett det du da? Akward. Jeg venter. Anonymkode: e9a69...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #133 Del Skrevet 15. juni 2019 8 timer siden, Parkeringsvakt skrev: Det meste jeg leser av bøker, artikler, chatting med venner osv er på engelsk, så da er det naturlig at språket lener dithen. Verken leser eller skriver så mye på norsk. Chatter du med norske venner på engelsk? Hvorfor? Er ikke norsk kult nok for dere? Anonymkode: 24174...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #134 Del Skrevet 15. juni 2019 WHAT🤷♀️ Anonymkode: 96d91...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #135 Del Skrevet 15. juni 2019 Tjah, skal man ta en sandwich eller noen hot dogs til nattmat da, før man skrur av televisionen og legger seg for å få litt REM-søvn? Vi har jo allerede så mange engelske ord i språket så det burde være NP (no problem) å legge til noen flere. Hvordan skriver dere WTF på norsk btw? Anonymkode: 9ff6b...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juni 2019 #136 Del Skrevet 16. juni 2019 (endret) 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oversett det du da? Akward. Jeg venter. Anonymkode: e9a69...45d Det kan du finne ut selv hvis du skriver ordet riktig, nemlig "awkward". Endret 16. juni 2019 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 16. juni 2019 #137 Del Skrevet 16. juni 2019 39 minutter siden, AnonymBruker said: Tjah, skal man ta en sandwich eller noen hot dogs til nattmat da, før man skrur av televisionen og legger seg for å få litt REM-søvn? Vi har jo allerede så mange engelske ord i språket så det burde være NP (no problem) å legge til noen flere. Hvordan skriver dere WTF på norsk btw? Anonymkode: 9ff6b...045 HV = Hva faen?!? For eksempel: WTF ya talkin' 'bout, foo?!? = HF preiker 'u om, din fjott?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 16. juni 2019 #138 Del Skrevet 16. juni 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Chatter du med norske venner på engelsk? Hvorfor? Er ikke norsk kult nok for dere? Anonymkode: 24174...213 Nei, jeg chatter med andre mennesker i spill, internasjonale forum osv, og da brukes engelsk. Er det kult å se ned på mennesker som bruker en engelsk glose iblant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Absol Skrevet 16. juni 2019 #139 Del Skrevet 16. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Oversett det du da? Akward. Jeg venter. Anonymkode: e9a69...45d Akward betyr ikke noe, da det ikke er et ord 😂😂😂 Jeg synes at et minstekrav for at man skal slenge rundt seg med ord fra andre språk er at man kan stave ordene man bruker. Det blir rett og slett litt flaut og ukomfortabelt når du ikke kan det 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #140 Del Skrevet 16. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Oversett det du da? Akward. Jeg venter. Anonymkode: e9a69...45d Ikke meg du spør, men siterer med selv fra tidliger i tråden (korrigert for skrivefeil); Det finnes flere dekkende betegnelser for awkward på norsk, avhengig av sammenhengen ordet brukes i. Pinlig, ubehagelig, vanskelig, klumsete, flau, besværlig, ukomfortabel og urimelig for å nevne noen. Anonymkode: 5782b...dc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå