Gå til innhold

Klore ved utflytting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig dette spørsmålet legges til i feil forum, men jeg prøver meg.

Jeg skal flytte ut fra en leilighet nå. Er det da vanlig å bare vaske vanlig over hele leiligheten, eller skal man klore også? Moren min og søsteren min lo av meg da jeg trodde det skulle klores ... 

Anonymkode: 0be3f...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal nedvask innebærer ikke at du klorer hele leiligheten. Isåfall ville du sannsynligvis ødelagt diverse overflater. 

Klor er greit å bruke i doen, dusjen og vasken. Ellers bruker du vanlig rengjøringsmidler. Om de som flytter inn har behov for det så kan de desinfisere stedet selv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke bruke klor på alskens overflater. Greit på badet, men ellers bruker du vanlige vaskemidler 

Anonymkode: dd523...833

AnonymBruker
Skrevet

Vaske nnvendig og utvendig skap, gjerne ed salmiakk i vannet da det løser opp fett.  Rense sluk, vaske vegger g tak. Alt av flater skal vaskes.

Anonymkode: 0fd84...adf

Skrevet

I vasken på kjøkkenet og badet kan du bruke klor for å desinfisere, da det er mye bakterier der. I tillegg bruker du det på doen og dusjen. Forøvrig kan du i resten av leiligheten bruke vanlige rengjøringsmidler eller varmt vann og microfiberkluter.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, dere 👌

Anonymkode: 0be3f...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Naboen min klorer ytterdøra ukentlig. Kanskje de er veldig grisete og aldri vasker hendene? 

Anonymkode: 54b12...790

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min klorer ytterdøra ukentlig. Kanskje de er veldig grisete og aldri vasker hendene? 

Anonymkode: 54b12...790

Kanskje de liker å måtte bytte dør med jevne mellomrom.

Anonymkode: e236f...d12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...