AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Lang historie kort, jeg er offisielt ferdigutdannet men ikke helt fornøyd med snittet (har en eksamen jeg fikk E i som jeg vil ta opp for å kunne opprettholde C i snitt). Men så har jeg funnet ut at alle videreutdanningene som jeg er interessert i går under kategorien ''betalingsstudium''. Hvis jeg har forstått det riktig så går det ut på første mann til mølla prinsippet? Snitt har altså ingenting å si? Eller? Burde jeg ta kontakt med emneansvarlig for å dobbeltsjekke eller er det ingen vits? Takk for svar Anonymkode: 671f3...4cf
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 De har muligens et minimumskrav som må oppfylles. Ellers er det førstemann til mølla ja. Så vidt jeg vet. Du kan selvsagt ta kontakt, er ikke noe galt med det. Da kan du også spørre om andre ting du kanskje lurer på. Anonymkode: 62a50...036
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har muligens et minimumskrav som må oppfylles. Ellers er det førstemann til mølla ja. Så vidt jeg vet. Du kan selvsagt ta kontakt, er ikke noe galt med det. Da kan du også spørre om andre ting du kanskje lurer på. Anonymkode: 62a50...036 Hva kan minimumskrav gå ut på? Tenker du på utdanning? Anonymkode: 671f3...4cf
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva kan minimumskrav gå ut på? Tenker du på utdanning? Anonymkode: 671f3...4cf Utdanning og/eller arbeidserfaring. Men dette bør de jo opplyse om på nettsidene. Har ikke jobbet med akkurat dette selv, men noen kolleger av meg gjorde det. Det var på et offentlig universitet som hadde betalingsstudier i tillegg. Der varierte det litt, noen av kursene hadde ingen krav, noen av dem krevde det eller det studiet og/eller en viss erfaring. Og mesteparten av tiden tilbrakte de på telefonen med potensielle studenter som lurte på akkuray slike ting. Så det er helt innafor å ringe 😊 Anonymkode: 62a50...036
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdanning og/eller arbeidserfaring. Men dette bør de jo opplyse om på nettsidene. Har ikke jobbet med akkurat dette selv, men noen kolleger av meg gjorde det. Det var på et offentlig universitet som hadde betalingsstudier i tillegg. Der varierte det litt, noen av kursene hadde ingen krav, noen av dem krevde det eller det studiet og/eller en viss erfaring. Og mesteparten av tiden tilbrakte de på telefonen med potensielle studenter som lurte på akkuray slike ting. Så det er helt innafor å ringe 😊 Anonymkode: 62a50...036 Okei tusen takk! Anonymkode: 671f3...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå