AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Jeg nærmer meg 40 år. Har stor sexlyst så når mannen er borte så må jeg få kjøpt meg noe morsomt for å få tilfredstilt denne lysten 😝 Men leketøy har jeg ikke brukt siden gosj tidlig på 2000 tallet. Så da lurer jeg på hva dere damer her inne anbefaler. Har vært inne og lest og sjekket ut endel. Men det er jo ett hav av forskjellige "dingser" Hva er din favoritt "dings"? Anonymkode: b7f7e...5ef
MuffinStud Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 (er mann) Kona er veldig fornøyd med en "rabbit" og en "pocket rocket". Førstnevnte er vibrator med klitoris stimulator. Sistnevnte er en liten hissig sak som du lett kan ta med deg og bare gi deg en kjapp en på klitoris.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 58 minutter siden, MuffinStud skrev: (er mann) Kona er veldig fornøyd med en "rabbit" og en "pocket rocket". Førstnevnte er vibrator med klitoris stimulator. Sistnevnte er en liten hissig sak som du lett kan ta med deg og bare gi deg en kjapp en på klitoris. La faktisk "rabbit" i handlekurven idag tidlig, før jeg chicken out. Skal sjekke ut pocket rocket også. Hadde vært greit å ha med seg noe når man reiser på jobb tur også Tusen takk MuffinStud Anonymkode: b7f7e...5ef 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Jeg trodde jeg hadde prøvd det meste og at alt er sånn nogenlunde gøy. Helt til jeg prøvde womanizer. Aldri før har jeg hatt så mange og sinnsyke orgasmer, helt fantastisk! Anonymkode: 40811...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 Jeg ELSKER satisfyer! Samme opplegget som Womanizer om du har hørt om det, bare billigere - og den funker utrolig bra! Anonymkode: 95aac...27b
MuffinStud Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 On 6/13/2019 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Jeg trodde jeg hadde prøvd det meste og at alt er sånn nogenlunde gøy. Helt til jeg prøvde womanizer. Aldri før har jeg hatt så mange og sinnsyke orgasmer, helt fantastisk! Anonymkode: 40811...ee2 Basert på dette tipset tok jeg sporenstreks kona på kondomeriet og kjøpte en womanizer (pakketilbud inkl g-punkt vibrator). Kan jeg endre svaret mitt til womanizer? Det var virkelig noe helt annet. Kona fikk helt surrealistisk blikk i øynene og erklærte på stedet at alle kvinner burde ha en. Første to orgasmene kom rimelig fort med noen gloser av lovord. På tredje orgasme samme kvelden var det kjekt med noe i skjeden som hjalp til.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #7 Skrevet 16. juni 2019 På 13.6.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jeg hadde prøvd det meste og at alt er sånn nogenlunde gøy. Helt til jeg prøvde womanizer. Aldri før har jeg hatt så mange og sinnsyke orgasmer, helt fantastisk! Anonymkode: 40811...ee2 Denne er kun for å ha på g punkte ? Anonymkode: ee931...175
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #8 Skrevet 16. juni 2019 Jeg skulle prøve womanizer første gang, syns ikke den var noe særlig, men oppdaget senere at jeg ikke hadde tatt av tuppen🙈🤣 Anonymkode: 91e08...dd7
MuffinStud Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Denne er kun for å ha på g punkte ? Anonymkode: ee931...175 Nei. Womanizer er til klitoris. Duppeditt som gir deg masse "småkyss" i raskt tempo. Men kondomeriets pågående kampanje selger den i pakke-tilbud sammen med en massasjestav. Endret 16. juni 2019 av MuffinStud
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2019 #10 Skrevet 16. juni 2019 På 13.6.2019 den 19.52, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jeg hadde prøvd det meste og at alt er sånn nogenlunde gøy. Helt til jeg prøvde womanizer. Aldri før har jeg hatt så mange og sinnsyke orgasmer, helt fantastisk! Anonymkode: 40811...ee2 Hvordan fungerer den egentlig? Er det sånn at man blir avhengig av den typen orgasmer? Er så skeptisk, for leste et sted at den "suger opp" klitorisen? Det hørtes bare vondt og ekkelt ut. Dessuten er jeg slik at jeg liker å styre intensitet selv. Kan man det med womanizer? TS, en vanlig klitorisvibrator er kjempe digg. Jeg har kun en favoritt og den finnes ikke på markedet lenger dessverre, så jeg kan ikke anbefale noen.. Men kan være lurt å investere i en basic dildo. Jeg har selv aldri gjort det, men merker jeg er lei av å bruke agurk. Anonymkode: 8a0c2...184
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #11 Skrevet 17. juni 2019 Big boss vibrator i musa og womanizser på klitten funker alltid.😋 Anonymkode: 1c4b3...387
MuffinStud Skrevet 17. juni 2019 #12 Skrevet 17. juni 2019 Første kveld med womanizer satte jeg og kona mi "rekord" (var ikke et mål i seg selv, altså) ved å "komme i mål" seks gang på en kveld. Kan ikke annet enn å anbefale. Nei den drar ikke i klitoris. Den har ei lita hette som den dytter på deg. Ikke dannes det vakuum og ikke har den vandring nok til å dra i noe uansett. Du styrer intensiteten selv. En av orgasmene innimellom var min tunge som jobbet, så ingenting var i veien med sensitiviteten der. Men, ja, fint med litt godt i skjeden også for å komme over kneika. Vær så snill og prøv.
Adina Skrevet 17. juni 2019 #13 Skrevet 17. juni 2019 womanizer, eller tango.... definitivt. Siden så mange allerede har anbefalt womanizer, får jeg foreslå en heftig mini vibrator for klitoris jeg da. Den er ganske dyr, men gud, den er verdt prisen:-)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #14 Skrevet 17. juni 2019 Hvilken womanizer er det dere bruker? Den til 699kr, 1899kr eller en annen? 🤔 Vet ikke hvilken det eventuelt er verdt å bruke penger på... Anonymkode: 89f5a...8dc
MuffinStud Skrevet 17. juni 2019 #15 Skrevet 17. juni 2019 Den vi brukte var denne:https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/womanizer-liberty-rosa/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå