Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg skikkelig dritt, for venninnene mine drar på trening, shopping og alt mulig selv om de skal på jobb senere på dagen. Jeg greier bare ikke det.. Jeg vil være hjemme, ta meg en lang dusj og "preppe" meg til jeg skal på jobb. Orker liksom ikke noe annet.. Er dette normalt? 

Anonymkode: 1960f...86a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik i perioder, mens noen dager har jeg mye energi og rekker mye før jobb. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så rart, jeg gikk inn på Kvinneguiden for å se etter liknende tema. Jeg opplever akkurat det samme som deg, TS. Dessuten burde jeg ha vasket ut av leiligheten ettersom jeg skal flytte, jeg burde ha gjort så mye mer, men jeg klarer det ikke.

Men det er litt som overnevnte sier. Dette går i perioder.

Hvor lenge har du jobbet i jobben?

Anonymkode: 62bc9...c36

• Liker 2
Skrevet

Var sånn tidlig i 20 årene. Men rettet seg med alderen. Synes det er bedre å gjøre ting før jobb enn etter jobb nå :P Har mer energi med det samme jeg står opp enn etter en hel dag på jobb. 
 Hos meg var det snakk om latskap rett og slett. Tok meg sammen og fikk rutiner på dagene mine. Man orker bare man gidder 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Har det på akkurat samme måte👍

Anonymkode: bdd25...695

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt likt her!

Anonymkode: 4d604...edd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trening orker jeg definitivt ikke, men kan finne på å gjøre litt hjemme og i hagen, eller ta meg en spasertur i byen. Men hater å ha det travelt før kveldsjobb, og orker ikke komme sliten på jobb i tilfelle det blir full rulle... Så her er det kun på overskuddsbasis :)

Anonymkode: 35b95...384

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt motsatt. Får gjort mye mer før jobb enn etter. For det første er jeg mer uthvilt og for det andre har jeg huset for meg selv og da er det så mye mer praktisk å få ting unna. Jeg både trener, handler, gjør husarbeid, lager mat og går tur med hunden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik der. Men jobbet mye mer sene vakter og kveldsjobb pga studier før, så da brukte jeg gjerne tiden før jeg skulle på jobb kl 14 til å sove, lage god frokost og fikse meg. Så digg. Nå er det annerledes pga ny jobb der jeg starter tidligere, og da rekker jeg ikke mye før jobb uansett. Har en dag i uken jeg begynner på jobb så sent som 12:30, og da liker jeg å legge frisørtimer og kjøretimer på denne dagen 😄 Men ellers sove så lenge jeg kan. 

Kvinne 25😊

Anonymkode: db51a...677

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...