AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 Hei 😊 jeg har en vegg i stua som er helt tom. Samboer vil har noen hyller veggen i forskjellige høyder, men jeg trenger litt inspirasjon. De må ikke være alt for store/kraftige og ikke slike bokser. Prøvde å Google, men finner ikke så mye. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg? Anonymkode: 659fb...c70
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #2 Skrevet 13. juni 2019 Syns ikea har mange fine. Bare søk på vegghyller der. Anonymkode: 585b2...0dc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Jeg slår et slag for Billy fra ikea. Vi har i eikefiner med ekstra hyller, og jeg synes det er ganske fint. Med ekstra hyller ser det ikke ikea ut. Om man vil, kan man også ha en topphylle. Det fineste er dog plassbygd, men da må man være nevenyttig selv eller leie noen som virkelig kan det, og det koster selvsagt en del mer. Anonymkode: 8fc33...b51
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slår et slag for Billy fra ikea. Vi har i eikefiner med ekstra hyller, og jeg synes det er ganske fint. Med ekstra hyller ser det ikke ikea ut. Om man vil, kan man også ha en topphylle. Det fineste er dog plassbygd, men da må man være nevenyttig selv eller leie noen som virkelig kan det, og det koster selvsagt en del mer. Anonymkode: 8fc33...b51 Har du bilde å vise? Anonymkode: 659fb...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå