Gå til innhold

Jeg har elendig seksuell selvtillit pga utseende

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har elendig seksuell selvtillit pga utseende og ønsker gjerne tips og råd i forhold til hva jeg kan gjøre med det.

Du lurer sikkert på hvordan jeg ser ut, så...

Jeg er veldig lav og er alt for overvektig (har en BMI på 35). Jeg har knøttsmå pupper, en mage som gjør at jeg ser gravid ut og alt for stor rumpe som gjør at den over hode ikke passer til resten av kropps proporsjonene mine. Det at jeg har gått veldig fort opp i vekt har ført til at jeg er full av sterkt synlige strekkmerker som er røde og lilla i fargen. Jeg har strekkmerker på armene, på puppene, på magen, på hoftene og nedover lårene. Magen og hoftene er verst da hele nedre del av magen er dekket av strekkmerker. Strekkmerkene jeg har på hoftene er også veldig tykke og lange og sterke i fargen, ergo veldig synlige. Jeg har også veldig svai rygg, noe som ser veldig rart ut.

Anonymkode: fa840...3ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at ansiktet mitt heller ikke er spesielt pent.

Anonymkode: fa840...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Det verste med dårlig selvtillit er at du vet at det er den som fucker deg opp. Hvis du bare hadde klart å ha troa på deg selv ville alt ordnet seg. 

Anonymkode: 48b7a...bff

Skrevet

Har du noen skills i senga da?

Har ingen forutsetninger for "fikse" problemet ditt, men jeg føler du ber om forslag, så her er et vilt ett:

Det er mange som kompenserer for sin usikkerhet med en form for fasade

Kanskje du kan finne et BDSM miljø og skaffe(/låne) et kostyme og delta på noe så du tør gi av deg selv og utforske ting. Passiv birolle som assistent til en domina. Så kan du gi mer og mer slipp på fasaden etterhvert som du får mer tillit til deg selv og tillit til din partner.

Hvis du føler deg "stuck", så er dette en måte å bli "unstuck".

• Liker 1
Gjest xfs367
Skrevet

Ville startet med å ta tak i overvekten, siden det er en spesifikk og fiksbar ting som plager deg. Svai i ryggen får du kanskje ikke gjort så mye med, men med styrketrening vil du kjapt få en mye bedre kroppsholdning. Strekkmerker er det heller ikke så mye å få gjort med, men slanking og trening kan hjelpe litt på der også. I hvert fall, spesifikke problemer krever spesifikke løsninger. Og så kommer et bedre selvbilde med på lasset.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne, hun har en kropp som minner om din. Men hun har alltid elsket sex. Iflg henne selv, så suger hun som en gudinne :D 

I tillegg er hun smilende, hyggelig og grei.

For noen menn er dette en nøkkel til suksess i forholdet :) 

Anonymkode: e0c38...3ad

• Liker 1
Skrevet

Jeg er verdens beste i senga. Eller, jeg har stor tiltro til meg selv der. Da glemmes alt som handler om utseende og sexen blir enda bedre.

Jeg kan ikke huske at jeg under en sex økt har lagt merke til noe på partners kropp som ikke er bra. Jeg kan se negative ting på min mann sånn til vanlig, men dette legges aldri merke til under sex. Da nytes det bare.

• Liker 4
Skrevet

Du må bare eie det! Jeg har alltid tenkt at jeg er en gudinne i sengen. Menn som har fått ha sex med meg er heldige😂 Den myke, bevegelige kvinnekroppen min i fyll lyst er mer enn nok! Fullstendig blottet for skam! 

I andre arenaer i livet, er en helt annen sak. 

Men husk på- en mann som ser på deg med begjær i blikket ser ikke alle ”skavankene” dine❤️ 

• Liker 2
Skrevet

Et par kk-forhold ga meg økt selvtillit på det seksuelle planet.

Ga hverandre konstruktive og gode tilbakemeldinger som resulterte i fantastisk sex.

I tillegg forbrenner sex kalorier og øker motivasjon for å trene. 

Skrevet

Den enkleste tingen i verden er å sitte i sofaen og bli feit. Ikke blir du sliten av det heller. Sulten går du sjelden rundt. Du bryter deg selv gradvis ned og kjører deg fast i denne negative grøfta.

Det er nå arbeidet og slitet begynner. For å bedre selvtiliten må man oppsøke steder der man treffer folk sammen med trening. Du må begynne å telle kalorier. Etterhvert vil kiloene rase, du får bedre selvtilit, men samtidig får du masse positiv feedback fra de rundt deg på hvordan du har forandret deg utseendemessig. Dette er hovednøkkelen til å ha guts til å komme seg tilbake til der du bør være. Men du må tåle å være sulten. Sjokolade osv. er uff uff.

Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Den enkleste tingen i verden er å sitte i sofaen og bli feit. Ikke blir du sliten av det heller. Sulten går du sjelden rundt. Du bryter deg selv gradvis ned og kjører deg fast i denne negative grøfta.

Det er nå arbeidet og slitet begynner. For å bedre selvtiliten må man oppsøke steder der man treffer folk sammen med trening. Du må begynne å telle kalorier. Etterhvert vil kiloene rase, du får bedre selvtilit, men samtidig får du masse positiv feedback fra de rundt deg på hvordan du har forandret deg utseendemessig. Dette er hovednøkkelen til å ha guts til å komme seg tilbake til der du bør være. Men du må tåle å være sulten. Sjokolade osv. er uff uff.

Dette😊er 100% enig.

Det er faktisk bare 1 ting som vil rette opp i stort sett alt du nevner, utenom strekkmerker å det er trening.

Start rolig og bygg deg opp

Strekkmerker fader med åra og er ikke noe du skal tenke på, er en bagatell i den store sammenheng.

Lykke til dette fixer du❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...