Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ukjente mennesker kun hørt og sett 3 av dem.

Anonymkode: 2ff65...3e9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg hadde håpet på noen flere artister som har vært kjente og populære i over femten år. F eks Sivert Høyem, Bjørn Eidsvåg, Hanne Krogh, Maria Mena, Sissel Kyrkjebø, Paal Flaata og Marit Larsen..

Endret av Jordbærogfløte
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir bra tror jeg :)

Anonymkode: 8aec3...f91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til de skal synge Hellbillies sanger!

Anonymkode: eb356...dd7

• Liker 3
Skrevet

Jupp, dette gleder jeg meg til også. :jepp:  Viktig at vi i denne tråden minner hverandre på når det starter.
Jeg vil ikke gå glipp av en eneste tone. Alle de andre som ble nevnt over her kommer sikkert senere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om Morgan Sulele. Men alltid gøy med nye folk.

Det som er kjipt med HVV nå er at det er så tydelige instruksjoner på hva de skal gjøre/si. Ting virker mer oppstyltet enn før. Og når de gjelder artistene har det ikke vært like mye kreativitet som tidligere. Vet ikke om det er fordi artistene har vært for like, at de har for lite tid til å gjøre låten til sin egen, eller hva. Nå er fokuset så stort på utleveringen av "hemmeligheter" og gråting på tv. Ja, det er interessant å høre historiene, men jeg ser på først og fremst pga musikken.

Og litt kjedelig casting når halvparten nylig var vunnet/vært med i et annet "samle mange artister-program".

Anonymkode: 39596...2fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol! "kjendiser" ja...        

Anonymkode: 003a2...10e

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol! "kjendiser" ja...        

Anonymkode: 003a2...10e

Nei. Artister.. 

Ikke alle er så opptatt av å brette ut privatliv og være kjendiser. 

• Liker 1
Skrevet
På 13.6.2019 den 9.00, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om Morgan Sulele. Men alltid gøy med nye folk.

Det som er kjipt med HVV nå er at det er så tydelige instruksjoner på hva de skal gjøre/si. Ting virker mer oppstyltet enn før. Og når de gjelder artistene har det ikke vært like mye kreativitet som tidligere. Vet ikke om det er fordi artistene har vært for like, at de har for lite tid til å gjøre låten til sin egen, eller hva. Nå er fokuset så stort på utleveringen av "hemmeligheter" og gråting på tv. Ja, det er interessant å høre historiene, men jeg ser på først og fremst pga musikken.

Og litt kjedelig casting når halvparten nylig var vunnet/vært med i et annet "samle mange artister-program".

Anonymkode: 39596...2fa

Programmet skulle hett: «Hver gang vi grines»

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...