Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne jeg ble kjent med for et år siden som aldri klarer å møtes. Hun er flink til å ringes, og avlyser alle avtaler når vi skal møtes. Sist ble jeg så lei meg at jeg gråt og knakk sammen, da hadde jeg blitt såret av henne mange ganger på rad. Hun har alltid en unnskyldning for å ikke møtes alikevel når det kommer til stykket!

Hun er veldig hyggelig og snill, men veldig opp og ned. Har vært ganske ekkel i fylla tidligere, men ordnet opp i ettertid. Føler at jeg kanskje bør «la vennskapet» vare død ut, fordi jeg blir mer såret av å ha henne i livet enn å «være» med henne. Jeg orker ikke å bare ringes, jeg trenger en venn som kan møtes og ta en kaffe i ny og ned, finne på noe osv.. Når vi snakker sammen snakker hun veldig mye om sine venninner, og jeg synes det er merkelig. Det virker på meg som om hun skyter over alle vennene hun har, og hun har ikke dårlig samvittighet for å avlyse alle avtaler som hun alltid gjør..

Kjenner meg helt ferdig med vedkommende, og orker henne ikke lengre. Tenker å bare la henne forsvinne.

Anonymkode: bec4b...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg gjort det.

Skrevet

Hun kontakter deg når hun selv trenger noen å prate med, evt ingen andre er tilgjengelig. 

Når du vil møtes, uten at hun selv har behov, så kansellerer hun. 

Jeg hadde gått videre uten henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, herremann skrev:

Hun kontakter deg når hun selv trenger noen å prate med, evt ingen andre er tilgjengelig. 

Når du vil møtes, uten at hun selv har behov, så kansellerer hun. 

Jeg hadde gått videre uten henne. 

Ja! Hun har vært en veldig dårlig venn. Hun har faktisk avlyst 8 ganger å møtes på bare 6 måneder, og den ene gangen var jeg på vei til byen for å møte henne... 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Hun ringer aldri i helgene, men i ukedagene.. Og jeg er vel noen hun ringer til når hun kjeder seg:( 

Hva bør jeg si neste gang hun ringer å hun begynner å mase om å møtes igjen? Jeg har bare lyst til å ikke svare henne... 

Skrevet

Ikke svar når hun ringer. Hadde bare sendt én mld etterpå at jeg var opptatt. Vise at jeg prioriterer andre ting over henne. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Hun ringer aldri i helgene, men i ukedagene.. Og jeg er vel noen hun ringer til når hun kjeder seg:( 

Hva bør jeg si neste gang hun ringer å hun begynner å mase om å møtes igjen? Jeg har bare lyst til å ikke svare henne... 

Hvorfor komplisere det sånn? Kan du ikke bare si: "Nei, jeg gidder ikke lage noen avtale med deg: du kommer jo aldri, så hva er vitsen med det?" og så bare snakket om noe annet. 

Anonymkode: 2aedf...32b

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Enten 
- svar ikke henne, la henne ringe seg "ihjel"

- får du likevel kontakt en dag så si du ikke ønsker fortsette å være bekjente (er jo det egentlig dere er, venner møtes og finner på ting), si deres veier skilles her og du ikke har lyst å holde mer kontakt, om hun maser på hvorfor sier du at hun ikke har vært særlig til venninne og avslutter der. Deretter sletter du henne fra sosiale medier og blokkerer hennes nummer på telefonen. Så er du kvitt søpla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...