AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hei! Jeg har nettopp flyttet til Nord-Norge og er utdannet miljøterapeut. Har jobbet 7 år innen psykisk helse i døgnturnus. Dette har vært både 3-7-4-7-turnus hvor man jobber 3 døgn på, har 7 døgn fri, og jobber så 4 døgn, etterfulgt av 7 døgn fri. Har også jobbet 2-7-2-7-3-7-turnus. Trives veldig med turnusarbeid og ønsker å fortsette med dette. Også fordi det passer med et studie jeg har startet på (derfor jeg har flyttet til nord), slik at jeg kan delta på undervisning i friperiodene. Her i Nord-Norge vet jeg omentrent bare om KOA og bemanningsbyrået KPS som leier ut personell til slike tiltak. Noen som har flere forslag? Kan gjerne jobbe andre steder i landet så lenge arbeidsgiveren betaler reise, slik som KPS gjør. Anonymkode: 3eebd...6b1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har nettopp flyttet til Nord-Norge og er utdannet miljøterapeut. Har jobbet 7 år innen psykisk helse i døgnturnus. Dette har vært både 3-7-4-7-turnus hvor man jobber 3 døgn på, har 7 døgn fri, og jobber så 4 døgn, etterfulgt av 7 døgn fri. Har også jobbet 2-7-2-7-3-7-turnus. Trives veldig med turnusarbeid og ønsker å fortsette med dette. Også fordi det passer med et studie jeg har startet på (derfor jeg har flyttet til nord), slik at jeg kan delta på undervisning i friperiodene. Her i Nord-Norge vet jeg omentrent bare om KOA og bemanningsbyrået KPS som leier ut personell til slike tiltak. Noen som har flere forslag? Kan gjerne jobbe andre steder i landet så lenge arbeidsgiveren betaler reise, slik som KPS gjør. Anonymkode: 3eebd...6b1 Sjekk humana, aberia, slike barnevernsinstutisjoner, de har ofte medleverturnus (3-7-4-7) Anonymkode: 43dbe...3ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå