AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Dette er nok et utrolig rart spm, men jeg tenker på så mye rart, men jeg burde sikkert heller legge meg enn å sitte her inne... men likevel: når man er ganske tjukk, og har mye mage, er det ikke da veldig vanskelig å bøye seg ned og knytte skolisser? Tenker det er enda verre med kvinner, som også da gjerne har veldig store bryster. Hva slags "teknikk" bruker man da? Anonymkode: aa02e...b4e
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok et utrolig rart spm, men jeg tenker på så mye rart, men jeg burde sikkert heller legge meg enn å sitte her inne... men likevel: når man er ganske tjukk, og har mye mage, er det ikke da veldig vanskelig å bøye seg ned og knytte skolisser? Tenker det er enda verre med kvinner, som også da gjerne har veldig store bryster. Hva slags "teknikk" bruker man da? Anonymkode: aa02e...b4e Nja. Kanskje man setter seg på en stol, eller har ett kne i bakken.. Anonymkode: cdf03...33d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Vent til du går gravid så finner du det fort ut Og de overvektige jeg har sett ta på seg sko har gjort det på den vanlige måten som alle andre gjør. Anonymkode: 9b7b8...4db 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok et utrolig rart spm, men jeg tenker på så mye rart, men jeg burde sikkert heller legge meg enn å sitte her inne... men likevel: når man er ganske tjukk, og har mye mage, er det ikke da veldig vanskelig å bøye seg ned og knytte skolisser? Tenker det er enda verre med kvinner, som også da gjerne har veldig store bryster. Hva slags "teknikk" bruker man da? Anonymkode: aa02e...b4e Stapp en hodepute under skjorta å prøv. Anonymkode: b9c29...9d6 1
Titania Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Man finner alltid en måte som fungerer 😄 Flytt litt på foten, en pupp eller dytt på magen - alt etter hva som er i veien, vri litt på foten, sett den oppå noe (som vanlige folk), og vipps så er skoene knytt
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Har lagt på meg litt på magen og syns kan være tungt å knytte skolisser. BMI på 22. Må være tungt å være overvektig.
TrekStar Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 2 minutter siden, SupaWoman said: Har lagt på meg litt på magen og syns kan være tungt å knytte skolisser. BMI på 22. Må være tungt å være overvektig. Få deg en assistent, eller bruk crocs gummisko eller andre sandaler, da dem er uten knyting. En annen løsning er å finne sko med borrelås. 1
Djungelvrål Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 Akkurat nå, TrekStar skrev: Få deg en assistent, eller bruk crocs gummisko eller andre sandaler, da dem er uten knyting. En annen løsning er å finne sko med borrelås. Jeg er slank og helt normalvektig. Understrekte bare et poeng. Det skjønte du sikkert. Eller spiller du dum?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 Det er tyngre å bøye seg ja. Anonymkode: 44b6a...1fe
SPOCA Skrevet 12. juni 2019 #10 Skrevet 12. juni 2019 Aldri vært et problem, selv ikke da jeg veide 166 kg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #11 Skrevet 13. juni 2019 Jeg er overvektig og aldri tenkt over at det skulle være et problem før jeg leste dette nå. Så nei, er ikke vanskelig å bøye seg og knytte skolisser. Anonymkode: 6ced1...59a 1
aiba Skrevet 13. juni 2019 #12 Skrevet 13. juni 2019 Jeg er feit. Ingen problem med p knytte skolissene
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #13 Skrevet 13. juni 2019 12 timer siden, SPOCA skrev: Aldri vært et problem, selv ikke da jeg veide 166 kg. Nei, enig. Jeg har veid 169 (1,71 høy) og har utpreget epleform med MYE mage og store pupper, men aldri har jeg hatt problemer med å bøye meg hverken for å knytte skolisser eller for å for eksempel vaske gulvet. Anonymkode: 2e015...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå