AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hva gjør en med en rampette 3 åring som løper fra sin gravide mamma? Jeg er pappaen din denne unge frøkenen og går på jobb med skrekk og gru, enkelte ganger. Da jeg vet at jenta lett løper fra mor. I dag var vi på kjøpesenter og hadde jeg ikke vært der, ville ungen ha rota seg bort. Mora er veldig lite mobil og klarer bare såvidt å gå. Hun har et sånn rampeblikk og kan plutselig forsøke å løpe bort. Det gjelder nesten uansett hvor vi er og det har vært slik i 2-3 uker. Hun hører rett og slett ikke etter verbalt. Er live redd for at hun skal bli borte når hun er med mor. Noen som vet råd? Anonymkode: b7be5...f98
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Skulle tro din treåring har konspirert med min treåring. Dette er en av mine største utfordringer for tiden, en av de andre utfordringene er bekkenløsning. Jeg kommer meg knapt fremover. Løsningen hos oss de få gangene jeg MÅ ut av huset med henne alene er bestikkelser og vogn. Hun hater vogn, men jeg kan ikke gå med henne noe sted uten at hun er stroppa fast, for da er hun svisj forsvunnet bak hushjørnet med et flir. Jeg når henne ikke igjen. En gang kom jeg ropende etter henne langt bak, heldigvis var det en mann som så det og fikk stoppet henne for meg. Så. Jeg stropper henne i vogna, gir henne masse druer, bokstavkjeks, oppkuttet melon eller en annen favoritt, og så triller vi av gårde i sneglefart. Ellers er det pappa som tar seg av henting og levering i bhg samt leking på lekeplass og andre utendørsaktiviteter. Anonymkode: 13b55...5b5
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Vogn. Og én sjanse, enten holder du deg nær meg eller så blir du i vognen. De pleier å lær fort da for det er ikke noe gøy å sitte fast i en vogn resten av turen.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 3 minutter siden, WhisperingWind said: Vogn. Og én sjanse, enten holder du deg nær meg eller så blir du i vognen. De pleier å lær fort da for det er ikke noe gøy å sitte fast i en vogn resten av turen. Enig. Si også at om du løper vekk så finner du ikke mamma/pappa igjen. Da blir vi borte, og du må lete etter oss helt alene. Anonymkode: b9f40...e6b
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 Jeg hadde vurdert sele som alternativ til vogn, for mors del. Men jeg syns det var styr å reise med vogn da, og da var jeg ikke gravid i tillegg. Jeg ser ikke noen forskjell på å spenne fast i vogna og å ha bånd mellom seg og barnet. Med sele får barnet i alle fall bevege seg. Anonymkode: 0d351...876
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Min var sånn da han var 3 og jeg var høygravid. Jeg brukte vogn, rett og slett. Bor i Oslo og vi tar tbanen mye, måtte ha kontroll når jeg ikke var like rask på foten. Anonymkode: 0c56c...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå