Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Dersom sambo blir spurt av kompiser om å bli med på et eller annet, men ikke har lyst, serverer han alltid unnskyldningen om at "Da blir jeg vel lynsjet av dama! He he!" eller "Da blir vel Anne (jeg) gæærn!". Det stemmer overhode ikke med virkeligheten og det er jo jeg som blir oppfattet som en bitch av alle vennene hans. :evil:
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Ja du det er sant det, når kjæresten bruker dama si som unnskyldning blir man liksom bitch, som du sier. Sinnsykt urettferdig... Hvorfor ikke si det som det er "nei du jeg tror jeg vil slappe av hjemme ikveld" ?!
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Si det til kjæresten din! Rart at han ikke skjønner det av seg selv i grunnen.. Hvis det ikke fungerer, så si det til kameratene hans
Trampe Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Huff, da hadde jeg blitt irritert. Neste gang han sier det, fortell han der og da hvordan det føles for deg. Hva hadde han gjort dersom du brukte han som en unnskyldning? Det der gjorde eksen min titt og ofte, og tenkte ikke så mye over det. En gang spurte en kompis om han vill være med på byen mens jeg var til stede, og eksen min (som ikke ville dra ut) sa da at jeg nok ville han skulle være hjemme. Jeg sa ifra der og da: Neida du skal bare dra du. Jeg har da aldri holdt deg igjen på noen måte jeg?? Dra, og kos deg. Han hadde såklart ikke lyst til å dra i det hele tatt, men han skjønte faktisk hvorfor jeg sa det. Og han brukte meg aldri som unnskyldning igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Er vel bare en macho- greie hvor han skal gi inntrykk av at han egentlig er dødskul som blir med på alt og ikke vil innrømme at han egentlig er en kjedelig sofa gris Jeg gidder ikke bry meg med denslags kommentarer. Det blir for dumt. Men du kan jo prøve å forklare typen din hvorfor du ikke liker det.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 He he, blir det samme her i huset når det gjelder sex. Han sitter å klager over at det aldri blir noe på han, men sannheten er at jeg aldri har sagt nei. Faktisk har jeg lyst oftere enn han. Mne til kompisene virker det som det er stas å klage på lite sex. Hvorfor? Neste gang jeg overhører han si det, er jeg faktisk fristet til å si fra, selv om dette er noe han bare spøker med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå