NordicViking Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Fra august er det klart for en ny runde med Stjernekamp på NRK. Årets ti artister er fra ni ulike fylker, den yngste 17 år og den eldste 66 år, fem kvinner og fem menn med bakgrunn i alt fra pop og rock til folkemusikk, musikal og jazz. (NRK) Åge Sten Nilsen og Hanne Sørvaag vet jeg hvem er, men må innrømme at mange av disse artistene er helt ukjente for meg.
Lutetium 71 Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Enig. Men drar kjensel på Kari Gjærum. Gammel kordame/backup-vokalist? 1
NordicViking Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2019 4 minutter siden, Lutetium 71 skrev: Enig. Men drar kjensel på Kari Gjærum. Gammel kordame/backup-vokalist? Når du sier det, så er hun ikke helt ukjent som korist ved forskjellige anledninger (f.eks. MGP). Men hun har ikke hatt noen stor solokarriere etter det jeg kan se. (Wikipedia)
Lutetium 71 Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 1 minutt siden, NordicViking skrev: Når du sier det, så er hun ikke helt ukjent som korist ved forskjellige anledninger (f.eks. MGP). Men hun har ikke hatt noen stor solokarriere etter det jeg kan se. (Wikipedia) Det er et lite land, enten må man resirkulere de vanlige fjesene, eller ta av de litt mindre kjente.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Kim Andre Rysstad fra Valle i Setesdal skal delta. Har hørt at i Setesdal snakker de en meget spesiell dialekt som kan være vanskelig for andre nordmenn å forstå (bare se her: https://www.nrk.no/video/PS*129404). Blir spennende å høre under sendingen om Kim snakker bred setesdalsk eller om han legger om til vanlig nynorsk slik at alle skal forstå hva han sier. Anonymkode: 7e4df...a77
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Her var det mange ukjente gitt! Og Andrea Santiago som kun har deltatt i The Voice.. 🙈 Anonymkode: 2bbc8...9cb 1
smalls Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 11 timer siden, Lutetium 71 skrev: Det er et lite land, enten må man resirkulere de vanlige fjesene, eller ta av de litt mindre kjente. Nettopp, og er jo en grense på hvor mange kjente artister vi har i Norge. De aller største artistene blir ikke på dette. Så er jo en flott mulighet for litt ukjente artister til å bli mer kjente og få mer jobb etter å ha vært med på Stjernekamp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå