AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Førstegangsmamma som ikke aner hva jeg skal kjøpe. Rangler? noe med lyd? Noen tips? Hva var populært hos din baby? Anonymkode: 91fd7...550
mangolassie Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Min baby på straks 3 mnd har blitt fan av en sånn rangle i tre fra Brio med bjelle inni den er ganske liten og lett, starta med å bevege den litt fram og tilbake foran ham og han virka interessert. Etter hvert så begynte han å ta tak i den og holde selv. Suksess! Følger tråden din for flere tips! 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Myke bøker som knitrer/leker som knitrer. Anonymkode: 7172d...252 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Min liker lette leker som er lette å holde selv. Skarpe farger Anonymkode: 146a6...678 1
popstar Skrevet 13. juni 2019 #5 Skrevet 13. juni 2019 Min liker fargerike leker med en ring å holde i, og helst noe som lager lyd ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Vår baby hadde 3 favoritter på den tiden. Den kjekkeste var en knall grønn, myk rangle (en av de første fargene de ser), men den var bare gøy et par mnd. De to andre varte til hun var over et år. Det var en Sophie giraff bitering med to ringer. Det var den første leken hun klarte å holde selv. Den andre var en plastleker (finnes også i tre) som også er svært enkel å holde og bite i (bilde) Spoiler Anonymkode: 4bc82...d5d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 Er det bare min baby pån den alderen som ikke kan holde leker.....!? Anonymkode: 9caa2...835
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #8 Skrevet 13. juni 2019 Den rangla med biteringer som er bilde av her er babyen min sin favoritt! Lager litt raslelyd i kula i midten og er god å bite på, fargerik og triller, så en motivasjon for å snu seg rundt og hente den. En annen var en knitrete liten bok med en apebamse på fra fisher price, kan henges opp over alt og er like spennende nå som han er 6mnd som da han var 2 mnd. Ellers er han ganske vill etter koseklutene (kanin, noen andre med knallfarger og store hoder) som jeg legger på toppen av babygymmen som kikker ned på han. Han babler og hyler mot de og koser seg veldig når jeg gjør det. Anonymkode: 4824e...f4f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Jeg tok en svart kraftig tusj og tegnet et stort smilefjes på et hvitt ark. Hang det opp på kommoden som sto ved siden av leketeppet i stua, der småen lå. Har ingen anelse om hvor lenge og ofte han glodde på det smilefjeset som baby, men det var mye. Han var i alderen før han kunne krabbe, så noen få mnd gammel bare. Han virket helt fascinert. Jeg tror babyer instinktivt er opptatt av smil og ansikter og uttrykk, samt kontraster. Fargekontraster og kontrasten mellom sort og hvitt. Anonymkode: 2e1ef...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #10 Skrevet 13. juni 2019 Hva tenker dere om biteringer i tre kontra gummi? Anonymkode: 3796a...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå