Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 (endret) Synes kvinner det er fordelaktig med orgasme "før" eller "under " penetrering ?. Fortrekker du helst selv å stimulere clitorisen under misjonerstilling, eller synes du det er mest fordelaktig å overlate det ansvaret til partner ? Har du inntrykk av at din partner føler det virker " teknisk ubekvemt " og ta ansvaret for stimulering av clitorisen under misjonærstillingen. ? Endret 12. juni 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Kona foretrekker definitivt under. Anonymkode: 47d52...5b5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Under uten tvil! Deilig å kjenne han inni meg når jeg kommer. Penis er også med på å gi sterkere orgasme. Anonymkode: 9a271...f89 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Helst før, under og etter. Noen ganger er det jeg som stimulerer meg selv under samleie, noen ganger ham. Noen ganger trenger vi ingen av delene, det kommer uavhengig av klitorisstimulanse. Anonymkode: aa286...d15
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Under eller etter, kommer jeg før penetrering føler jeg meg egentlig litt «ferdig» og resten av akten blir litt kjedelig. Anonymkode: 07490...d35 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Dere som kommer under penetrering, hvordan får dere det til uten selvstimulering? Anonymkode: 058c3...22c
Hedda-78 Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 (endret) Jatakk begge deler. Det ene utelater da ikke det andre. Endret 12. juni 2019 av Hedda-78 .. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere som kommer under penetrering, hvordan får dere det til uten selvstimulering? Anonymkode: 058c3...22c Når han treffer ordentlig godt så skjer det. Må ha akkurat den riktige massasjen av gpunktet. Skjer ikke hver gang. Anonymkode: aa286...d15
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #10 Skrevet 12. juni 2019 Under!! Definitivt. Jeg tar over stinuleringen når penetreringen starter, ikke noe problem å gjøre den delen selv Vil mye heller det enn å få orgasme før penetrering. Da blir penetreringen mer for hans del, ikke min... Anonymkode: 3aa2e...8ef
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #11 Skrevet 12. juni 2019 foretrekker at han slikker meg først, fordi det blir litt krunglete å skal drive å onanere mens vi har sex Anonymkode: 3bab3...d8c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #12 Skrevet 12. juni 2019 Under eller etter. I hvert fall ikke før. Jeg pleier ikke å komme mer enn én gang, og blir ofte øm i området etterpå og ikke klar for mer. Anonymkode: cceef...787 4
Elizabeth89 Skrevet 12. juni 2019 #13 Skrevet 12. juni 2019 8 minutter siden, Hedda-78 skrev: Jatakk begge deler. Det ene utelater da ikke det andre. Godt svar, enig🙂
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. juni 2019 #14 Skrevet 12. juni 2019 Misjonæren er for mange en favorittstilling, men ingengod praktisk stilling ettersom penis gjerne har ein tendens å "glir ut " når ein skal gji rom for bearbeiding m/ høgre hånden.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #15 Skrevet 12. juni 2019 Under så klart, blir ikke ordentlig tilfredsstilt før jeg har kommet skikkelig både utvendig og innvending samtidig. En orgasme før samleie er mer en slags teaser Anonymkode: bc333...b35
Gjest hind Skrevet 12. juni 2019 #16 Skrevet 12. juni 2019 Hva i alle dager skal jeg med orgasme før penetrering!?! Skal jeg bare ligge der og stelle neglebåndene eller noe mens han gjør seg ferdig? Det er ikke noe gøy å bli penetrert etter at jeg har kommet. Da vil jeg bare få det overstått slik at jeg kan få sove litt.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. juni 2019 #17 Skrevet 12. juni 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når han treffer ordentlig godt så skjer det. Må ha akkurat den riktige massasjen av gpunktet. Skjer ikke hver gang. Anonymkode: aa286...d15 Her er du inne på eit teknisk / praktisk problemstilling som ein skulle ønske du kunne utdype litt nærmere ? Dei fleste peniser er "rette" og G-punktet og Clitorisen ligger meg bekjent i "øvre del" . Kanskje bare noe som skjer ! Ingen peniser er utstyrt m/ ledd og 90 gr. vinkel, ( kvinner har meg bekjent individuell plassering av clitorisen) dette medfører minimal fysisk kontakt under penetrering utan "akrobatiske " manøvere underveis. Kanskje ikkje utan grunn de fleste kvinnfolk ikkje opplever å få orgasme utan "håndstimulans" under sex. Endret 12. juni 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #18 Skrevet 12. juni 2019 10 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Her er du inne på eit teknisk / praktisk problemstilling som ein skulle ønske du kunne utdype litt nærmere ? Dei fleste peniser er "rette" og G-punktet og Clitorisen ligger meg bekjent i "øvre del" . Kanskje bare noe som skjer ! Ingen peniser er utstyrt m/ ledd og 90 gr. vinkel, ( kvinner har meg bekjent individuell plassering av clitorisen) dette medfører minimal fysisk kontakt under penetrering utan "akrobatiske " manøvere underveis. Kanskje ikkje utan grunn de fleste kvinnfolk ikkje opplever å få orgasme utan "håndstimulans" under sex. For meg så er det gjerne når han kommer bakfra, at jeg sitter oppå og lener meg litt bakover, eller i misjonær når han løfter rompa mi litt opp. Men er ikke alltid at det treffer maksimalt likevel. Anbefaler alle å prøve ut litt forskjellig! Anonymkode: aa286...d15
Gjest Anonym Bruker Skrevet 12. juni 2019 #19 Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: For meg så er det gjerne når han kommer bakfra, at jeg sitter oppå og lener meg litt bakover, eller i misjonær når han løfter rompa mi litt opp. Men er ikke alltid at det treffer maksimalt likevel. Anbefaler alle å prøve ut litt forskjellig! Anonymkode: aa286...d15 Mange menn har desv. opplevd "følgeskade " på penis under sexen grunnet "bryt og bend"i forsøk på i gji dama tilfredstillelse .
Scoops Skrevet 12. juni 2019 #20 Skrevet 12. juni 2019 Under,syns orgasmene blir mye bedre når jeg kjenner han er inni meg samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå