Gå til innhold

Hjelp! Sprayet med hårspray, lukter veldig! Farlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min jente på 4,5 var å klippet håret hos frisøren i dag. Frisøren spurte om hun hadde øyst på litt krøller i håret, og det ville hun selvsagt. I morgen er det sommerfest i barnehagen, og jenta spurte meg på badet da vi drev med kveldsstell, om krøllene fortsatt var der i morgen. 

Da jeg svarte at de mest sannsynlig ikke ville holde så lenge, ble hun veldig lei seg!

dum som jeg var, fant jeg da frem en gammel elnett hårspray fra skapet og sprayet over håret i håp om at det skulle holde seg til festen i morgen. Som dere skjønner, bruker vi så og si aldri slikt her hjemme.

den stanken fra hårsprayen er jo helt forferdelig, trodde det bare skulle lukte på badet der vi sprayet, men det lukter veldig sterkt sv hele soverommet hennes.

nå er jeg livredd for at hun skal få nei slags rus og bli døsig og svimmel? Eller gjelder det kun mens man sprayer? Er lukten på noen dom helst måte farlig?

skal selvfølgelig aldri spraye igjen, har kastet den fæle sprayen!

Anonymkode: e0f65...707

AnonymBruker
Skrevet

Bare luft godt, så går det nok bra. Tror ikke det er noe farlig ved et engangstilfelle. Det går nok helt fint. Regnet med at du kan åpne vinduet på rommet hennes? Det har du sikkert allerede gjort? 

Anonymkode: 82855...4b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare luft godt, så går det nok bra. Tror ikke det er noe farlig ved et engangstilfelle. Det går nok helt fint. Regnet med at du kan åpne vinduet på rommet hennes? Det har du sikkert allerede gjort? 

Takk for svar.

Ja har satt opp vinduet, men tør ikke ha det på vidt gap siden det er i andre etasje. Men står på vipp.. 

AnonymBruker
Skrevet

Elnett har jo veldig sterk lukt også🙈 lukter bestemor.  Går heelt fint! Men ha vindu åpent i tilfelle da vettu

Anonymkode: 7e2b9...848

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Ja har satt opp vinduet, men tør ikke ha det på vidt gap siden det er i andre etasje. Men står på vipp.. 

Da får du luftet godt ut 👍

AnonymBruker
Skrevet

😂😂 Tenk, sånn luktet alle for 30 år siden. Rart vi overlevde 

Anonymkode: 87181...c79

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

😂😂 Tenk, sånn luktet alle for 30 år siden. Rart vi overlevde 

Anonymkode: 87181...c79

Og idag har vi en sinnssyk økning på kroniske sykdommer og kreft. Nei, ikke bare pga hårspray, men all annen gift vi har i oss også, hårsprayen utgjør nok bare noen promille av det: https://www.aftenposten.no/norge/i/zAxww/Advarer-mot-harpleiemidler

Anonymkode: 602ee...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...