Gå til innhold

Ikke lett å ta hint begge veier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en eg holder på med. Hen er kjempebra på mange måter og eg liker hen og utrolig! Men sexen er dårlig! Vi kommer ikke så langt og eg liker at motparten er den som tar styring. Men eg vet heller ikke hvordan eg skal gå fram. Hen er veldig stille så vet heller ikke hvordan ståa er, men jeg får inntrykk av at hen har lyst, men er veldig stille, det er kjedelig, har prøvd å snakke om det men det blir rart etterpå, hvorfor er det slik? Er litt sjenert selv til å ta initiativ, hjelp? Begge er over 20 

Anonymkode: 24f47...510

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert han er alfa i senga. Du må lære deg å ta styringa av og til du også.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en eg holder på med. Hen er kjempebra på mange måter og eg liker hen og utrolig! Men sexen er dårlig! Vi kommer ikke så langt og eg liker at motparten er den som tar styring. Men eg vet heller ikke hvordan eg skal gå fram. Hen er veldig stille så vet heller ikke hvordan ståa er, men jeg får inntrykk av at hen har lyst, men er veldig stille, det er kjedelig, har prøvd å snakke om det men det blir rart etterpå, hvorfor er det slik? Er litt sjenert selv til å ta initiativ, hjelp? Begge er over 20 

Dere må faktisk snakke ordentlig sammen. Si at du liker han kjempegodt, og at du er litt sjenert i forhold til sex, og at du merker at han også er det. Kanskje dere kan avtale at dere tar styringa annen hver gang? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med å gå inn i sånne forhold. Det som virker som sjenanse i senga, kan i lengden vise seg å være liten interesse for sex i det hele tatt. Hvis hen har vanskelig for å snakke om det, kan dere prøve via melding i en ikke seksuell setting. Noen har lettere for å skrive om slike vanskelige tema.  

Og så må du jobbe med din egen sjenanse og initiativ, før du forventer at partneren skal være noe bedre. 

Anonymkode: afdfb...8db

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett ganske avtennende med kvinnfolk som ligger som slakt i senga og «vil bli dominert». Herregud ....

Anonymkode: 9aa1f...d5c

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Hen er kjempebra

Når jeg kommer til ordet "hen", da leser jeg ikke videre. Hvis kjønnet til partner og innsender skal holdes hemmelig når tema er seksualitet, blir det hele ei barnslig gjettekonkurranse som jeg ikke gidder delta i.

Anonymkode: 9e71e...96a

• Liker 2
Skrevet

Er dere begge veldig uerfaren? Det er ofte slik når man har lite efaring at man ikke helt vet hva man skal gjøre for å gå frem. 

AnonymBruker
Skrevet

Setter stor pris på svar her!, har ikke skrevet her før så ble hen, men er en han

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...