Gå til innhold

Pen eller smart hvis du fikk velge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skulle blitt født på ny og fikk velge:

1. Gjennomsnittlig utseendet og litt smart.

2. Gjennomsnittlig intelligens og litt pen. 

3. Stygg men genial. 

4. Kjempepen men stokk dum.

Kjønn kan du og velge. 

Anonymkode: 23e18...dd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1

Anonymkode: 3b146...c75

Skrevet

Stygg men genial. Da kan man bruke sin intelligens til å bli rik, og har råd til mange kosmetiske operasjoner! 

Spøk til side, hadde nok valgt 1 eller 2.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1

Anonymkode: 9abfc...2d5

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg faktisk fundert på noen ganger. Fornuften sier jo at det er best å fortsette å være genial. 😁 Men samfunnet favoriserer jo de vakre. Og hvis man var født mindre intelligent så ville man jo kanskje heller ikke forstå hva man gikk glipp av?

Anonymkode: 376b0...89d

Skrevet

Jeg savner alternativet pen og genial.

Skrevet (endret)

Stygg og genial.  Tror jeg som genial kunne bidratt mest til samfunnet. :)

Endret av SVK
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg faktisk fundert på noen ganger. Fornuften sier jo at det er best å fortsette å være genial. 😁 Men samfunnet favoriserer jo de vakre. Og hvis man var født mindre intelligent så ville man jo kanskje heller ikke forstå hva man gikk glipp av?

Anonymkode: 376b0...89d

He he. Ikke tenkt så mye på dette, men sjelden jeg møter mindre smarte folk som går med på de er i den kategorien, så mulig du er inne på noe. 

Anonymkode: c7997...c1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4

Anonymkode: 4cbb3...98e

Skrevet

2. Fordi smarte mennesker er ofte mer ulykkelige. Det hadde vært deilig å være litt pen og litt "enkel". Tro på gud og himmelen, og ikke innse at verden er så fucka. Lykkelig uvitenhet ❤

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stygg men genial. Det er selvsagt ikke noe kult å være stygg, men høy intelligens betyr som regel at man har mye kontroll over egen skjebne, har mange muligheter på arbeidsmarkedet, statistisk sett tjener mer penger og tar reflekterte valg som gjør at man lever et godt liv. Og man kan alltids fikse litt på utseendet, slik at det heves et par hakk :P 

Anonymkode: 6245b...5c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke være stokk dum, og heller ikke ekstremt vakker. Men jeg tror faktisk det kan være noen fordeler med å være ganske dum - kanskje man blir mer fornøyd og tilfreds? 

Anonymkode: 499c4...8db

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Er ikke tiltrukket til mennesker som ikke har noe særegent, som ikke viser noe forståelse. Men er heller ikke automatisk tiltrukket til intelligent mennesker

En som blir ansett som stygg for de fleste kan være tiltrekkende for meg om de har en viss type innsikt og intelligens

AnonymBruker
Skrevet

1. Da er man kanskje smart nok til å innse at å være gjennomsnittlig pen er mer enn bra nok, men ikke så smart at man er slitsom for omverdenen. 😂 

Anonymkode: ba337...e75

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt 1 eller 2. Er nok på en 2'er nå og har det helt fint. 

Anonymkode: ae806...801

Skrevet
26 minutter siden, Thyra skrev:

Stygg men genial. Da kan man bruke sin intelligens til å bli rik, og har råd til mange kosmetiske operasjoner! 

Spøk til side, hadde nok valgt 1 eller 2.

😂 Svaret ditt er genialt...

1, -og beholder kjønn.

a.

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med å være vakker og over gjennomsnittet dum er at du er fucked når utseende forsvinner, har sannsynligvis ikke utdannelse eller noe oppsparing. Hva gjør man da? Jeg hadde valgt 1, og så prøvd å gjøre meg litt penere enn bare gjennomsnittlig.

Anonymkode: a26c4...521

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Problemet med å være vakker og over gjennomsnittet dum er at du er fucked når utseende forsvinner, har sannsynligvis ikke utdannelse eller noe oppsparing. Hva gjør man da? Jeg hadde valgt 1, og så prøvd å gjøre meg litt penere enn bare gjennomsnittlig.

Nei, jeg hadde valgt 2!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gjennomsnittlig i utseende og litt smart. Føler det er veldig greit egentlig, selv om det selvsagt hadde vært fint å være vakker. Men man fikser jo mye med litt sminke, en god hårsveis og fine klær. Så jeg hadde valgt å fortsette å være en «nummer 1». Er kvinne. 

Anonymkode: 8c34e...fe6

Skrevet (endret)

Er fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, men kunne godt vært litt smartere.

Så jeg antar 1 og hadde forblitt mann.

Endret av Aragorn ll Elessar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...