Lemona Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Hei! Har sett flere ganger at folk har jaktet på sanger som kan synges av solister under vielsen. Tenkte derfor jeg skullle tipse om denne siden jeg kom over: http://www.romantic-lyrics.com/wedding/wed...ing-songs.shtml
Gjest Madam Felle Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Mye fint der, men forstår ikke hvorfor I Will Always Love You er der. Det er en sang om to som IKKE får hverandre, men hun vil alltid elske han. Så jeg forstår ikke hvordan noen kan velge en slik sang i et bryllup.
Catzy Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Madame Felle: Mulig folk ikke hører på hele teksten, bare akkurat tittelen. Og den er jo såååå romantisk. Og jeg skulle likt å se den vielsen hvor noen faktisk bruker "I don't want to miss a thing" med Aerosmith. Det må bli spesielt. Men grei liste som inspirasjon. Tror jeg. Catzy
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mai 2005 #4 Skrevet 1. mai 2005 Madame Felle: Mulig folk ikke hører på hele teksten, bare akkurat tittelen. Og den er jo såååå romantisk. Og jeg skulle likt å se den vielsen hvor noen faktisk bruker "I don't want to miss a thing" med Aerosmith. Det må bli spesielt. Men grei liste som inspirasjon. Tror jeg. Catzy Romatisk er den ja, for to som ikke får hverandre Men så er jeg veldig opptatt av at teksten skal stemme, så noe slikt blir helt feil for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå