AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hvor mye penger burde man ha spart opp til da ? F.eks om man skal reise i Vest Europa og Sentral Europa? Anonymkode: c79b4...f43
Gjest Linaria Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Med buss eller tog? Hva slags overnatting? God mat eller matbutikk? Skal dere bestille opplevelser eller gjøre gratisting?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Akkurat nå, Linaria skrev: Med buss eller tog? Hva slags overnatting? God mat eller matbutikk? Skal dere bestille opplevelser eller gjøre gratisting? Hovedsakelig tog blir kanskje litt buss også. matbutikk, overnatter på hotell. blir nok både gratisting og bestille opplevelser. Jeg reiser alene så det er bare 1 person Anonymkode: c79b4...f43
qmac Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 Jeg var på en typ interrail for 2 år siden. Fløy til Lisboa fra Oslo, tok tog til Madrid, tog til Barcellona fly til Split, tog til Zagrab, tog til Budapest og fly hjem. Bodde på både hoteller, hosteller og Airbnb. Brukte ikke noe på opplevelser og svært lite på shopping. Spiste nesten utelukkende på restaurant. For alt dette i 16 dager brukte jeg ca 11.000. Ikke helt det du spør om, men kan kanskje gi en indikasjon. God tur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå