Gå til innhold

Hva tenner deg og gjør deg skikkelig kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenner deg og gjør deg skikkelig kåt? Ta gjerne med eksempler både fra når du er alene sammen med noen og når dere er sammen med andre der man gjerne vil være så subtil og diskré som mulig. 

For meg er det når jeg blir strøket på innsiden av låret, kysset i nakken og når vi ligger i skje og jeg kjenner at han blir hard. Når vi er sammen med andre er det blikket hans som gjør det for meg.

Anonymkode: 032f7...13d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer som er brune. Lårkorte skjørt. Håret løst. 

Anonymkode: 20f78...0eb

AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke har hatt sex på 2-3 dager, eller at vi nettopp har hatt helt fantastisk sex. Jeg er ganske enkel slik. Mye (godt!) vil ha mer. 

Ellers virker både kyss og å stryke meg på kroppen. 

Kvinne 

Anonymkode: 4810a...396

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er konstant kåt når jeg har mye sex. Eggløsning og mensen (sikkert ikke det du ville høre 😅) og når en mann viser omsorg og bryr seg. Da vil jeg bare hoppe på han! 

Anonymkode: cf0d0...1c9

• Liker 4
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

At hun er minimum 15 år eldre enn meg, og gift.

Anonymkode: bd636...b01

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

trange bukser og lår og ikke minst et lite glimt av intime soner spikrer seg fast i min lille hjerne :lur: eller når hun ligger i sengen og sprer benene uten å si noe, for å invitere meg ned :P

Anonymkode: ec7cd...b9f

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Pen og velstelt bekledning m/ skjørt, og kløfta mellom bystene er rikeleg fremhevet -

AnonymBruker
Skrevet

Sex med en gift mann gjør meg vanvittig kåt! Opplever det ikke like sterkt med menn som er single. Forbudt sex er visst opphissende

Anonymkode: 33dba...ab7

• Liker 2
Skrevet

Hvis ei dame jeg liker godt suger på øreflippen min eller stikker tunga inn i øret på meg da slår hun på en bryter på meg. Fra null til max på to sekunder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Frode ☺️

Anonymkode: 94c12...925

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer hjem fra jobb og mannen min ligger i senga og onanerer uten at jeg veit det. Da kan jeg bare kle av meg og hoppe rett på han. 

Eller når vi driver med noe hjemme og han drar av meg buksa og begynner å kose med trusa mi. Da er jeg ikke vond å få meg i senga for å si det sånn. Hvis jeg har på meg stringtruse med litt blonder og joggebukse da som jeg veit han blir styrtkåt av, blir det en god runde :)

Anonymkode: 86e38...585

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Sex med en gift mann gjør meg vanvittig kåt! Opplever det ikke like sterkt med menn som er single. Forbudt sex er visst opphissende

Anonymkode: 33dba...ab7

Støttes !   Går kun etter gifte/sambo damer, helst 15-20 år eldre.  Ingenting er bedre enn forbudt modenhet.

Anonymkode: bd636...b01

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir skikkelig tent når hun ligger på ryggen i sofaen og slapper av. Den fine kurven på lårene og, den lille kurven av den deilige musa hennes gjør meg kjempekåt.

Anonymkode: ec7cd...b9f

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Blir kåt av å se bulen på buksa hans🙈Men det som tenner meg mest er når vi begynner å råkline på morgenen🙂

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tanken på å elske med min herlige samboer

Anonymkode: 5cc4b...68e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Elizabeth89 skrev:

det som tenner meg mest er når vi begynner å råkline på morgenen🙂

Så at du skrev det i en annen tråd også, og jeg elsker også klining, nesten like mye som sex. Men akkurat om morgenen i senga, er det ikke litt ekkelt da etter å ha sovet hele natta og ikke pusset tennene?

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, isw skrev:

Så at du skrev det i en annen tråd også, og jeg elsker også klining, nesten like mye som sex. Men akkurat om morgenen i senga, er det ikke litt ekkelt da etter å ha sovet hele natta og ikke pusset tennene?

Nei, er ikke så ille når begge har morgenånde, er bare deilig. Er litt på samme måte som når begge drikker kaffe, da er det ikke ille, men har kun én av oss drukket kaffi er det verre🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap og svik og bedrag. Tvang. Slossing. Ydmykelse.

Anonymkode: 680e9...4b2

Skrevet

Når jeg kan gå rundt i høyhælte damesko/støvletter og damer ser dette, da står kuken som ett fjell. Blir sprengkåt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir sikkelig tent av stramme jeans som klamrer seg rundt hofte, lår og legger😚 Blir så kåt at jeg sjelver tydelig

Anonymkode: 5adb8...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...