Gå til innhold

Klar tøyvask

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som bruker dette middelet eller har sett noen tester? Jeg liker konseptet men jeg opplever at t-skjortene til mannen min stinker akkurat like mye deodorant og svette etter en vanlig vask som før vask.. Så lurer på om andre opplever det samme. På mine egne klær merker jeg ingenting siden de i utgangspunktet ikke lukter så ille så de blir bare mildt parfymert og lukter godt. Men blir grisedyrt å skylle klærne i parfyme i lengden..

Anonymkode: dbdca...ea7

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat samme erfaring her! Tøyet stinker etter vask. Føler også mannen sin svettelukt sprer seg og setter seg i alt det andre tøyet som blir vasket samtidig. Gikk tilbake til omo!

Anonymkode: 6c47d...b13

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, nei. Har ikke merket noe til det, hverken på mine eller mannens klær... 

Synd det blev bom for dere. 

Anonymkode: e8b2a...d1a

Skrevet

Jeg bruker Klar og har ikke merket noe. Jeg svetter veldig mye. 

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Er det noen som bruker dette middelet eller har sett noen tester? Jeg liker konseptet men jeg opplever at t-skjortene til mannen min stinker akkurat like mye deodorant og svette etter en vanlig vask som før vask.. Så lurer på om andre opplever det samme. På mine egne klær merker jeg ingenting siden de i utgangspunktet ikke lukter så ille så de blir bare mildt parfymert og lukter godt. Men blir grisedyrt å skylle klærne i parfyme i lengden..

Nei. Den personen som tjener penger på det vaskemiddelet støtter jeg ikke. 

Anonymkode: 4b2ab...269

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Mine t-skjorter får en sur ekkel duft av klar. Jeg bruker blenda eller omo på klær, og klar på sengetøy og håndklær. 

AnonymBruker
Skrevet

Produktet inneholder nøye utvalgte ingredienser som gir deg rent tøy, uten unødvendige kjemikalier. Et smart og bærekraftig valg – godt for deg, godt for kloden.
Bambus! Bare dette ordvalget burde få klokkene til ringe for fullt. At vaskemidlet i tillegg er vegansk, fjerner all tvil. Svindel.

Anonymkode: 0c507...e34

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Den personen som tjener penger på det vaskemiddelet støtter jeg ikke. 

Anonymkode: 4b2ab...269

Hvem er det?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...