Gå til innhold

Mistet ned pennen min under bordet og han bøyde seg og plukket den opp selvom den lå mellom bena mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte ett par medstudenter for å studere sammen og vi satt alle ved samme bord. Akkurat rett før han ene var på vei til å gå forbi der jeg satt for å sette seg på plassen sin så mistet jeg pennen min på gulvet og den landet ved stolen min midt mellom bena mine og da bøyde han seg ned og plukket den opp.

Legger jeg for mye i det når jeg tenker at det er litt rart at han valgte å plukke den opp når pennen lå midt mellom bena mine ved stolen? 

Anonymkode: 50beb...34b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. :)

• Liker 10
Skrevet

Ja. Du legger aaaalt for mye i det. Han tenkes nok neppe at den lå mellom beina dine. Han ville nok bare være grei å plukke den opp. 

• Liker 5
Gjest MyzTeri
Skrevet

Ja. Det kan være en tilfeldighet. Jeg skrever til og med over folk for å komme inn/ut. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

… og den landet ved stolen min midt mellom bena mine og da bøyde han seg ned og plukket den opp.

En penne som ligger ved/under stolen din er det jo helt greit og hyggelig gjort å plukke opp. Hadde den ikke ramlet lenger enn til stolen din, mellom bena din, bør det ringe et par bjeller.

Anonymkode: 5ee67...5a9

• Liker 2
Skrevet

Reflekshandling, og ingenting å legge mer i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk. Han var sååå nærme musa di ts. Syntes du det var pirrende ts? Ble du rød i kinnene? Syntes du han var kjekk?

Anonymkode: 376aa...23c

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ett par medstudenter for å studere sammen og vi satt alle ved samme bord. Akkurat rett før han ene var på vei til å gå forbi der jeg satt for å sette seg på plassen sin så mistet jeg pennen min på gulvet og den landet ved stolen min midt mellom bena mine og da bøyde han seg ned og plukket den opp.

Legger jeg for mye i det når jeg tenker at det er litt rart at han valgte å plukke den opp når pennen lå midt mellom bena mine ved stolen? 

Kanskje han tenkte at du mistet pennen med vilje, for å sjekke om han var en gentleman? :) Neida :) 

Anonymkode: 1a3dc...7ef

• Liker 1
Skrevet

Han tenkte sikkert ikke over det. Kan jo hende han har tenkt over det etterpå og er kjempeflau? Ville ikke lagt noe i dette videre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...