Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for oss som jobber i helsevesenet som assistenter?:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du en helt streit skattemelding, kommer de sannsynligvis i juni eller juli. Har du poster på selvangivelsen som må vurderes spesielt, kan det ta lenger tid.

Anonymkode: 99d41...6db

Skrevet

De aller fleste vanlige lønnsmottakere (som deg) mottar skatteoppgjøret 27. - 28. juni i år. Du får melding på SMS eller epost når oppgjøret er klart i Altinn. Første mulige utbetalingsdato i år er 27. juni. Dersom du ikke kommer med på oppgjøret i juni, er neste mulighet etter sommeren 15. august, deretter ferdigstilles oppgjør fortløpende fram til 24. oktober. 

https://www.altinn.no/skjemaoversikt/skatteetaten/skatteoppgjoret-/

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Kitcat skrev:

De aller fleste vanlige lønnsmottakere (som deg) mottar skatteoppgjøret 27. - 28. juni i år. Du får melding på SMS eller epost når oppgjøret er klart i Altinn. Første mulige utbetalingsdato i år er 27. juni. Dersom du ikke kommer med på oppgjøret i juni, er neste mulighet etter sommeren 15. august, deretter ferdigstilles oppgjør fortløpende fram til 24. oktober. 

Rart offentlige instanser har forskjellig info. Dette under her er det som er gjengitt i aviser etc: 

Første pulje, som er de fleste elektroniske brukere, får skatteoppgjøret sitt 20. juni. Neste mulighet er i august, og deretter blir det løpende oppgjør frem til 23. oktober. https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skatteoppgjor/se-skatteoppgjoret-ditt/

Anonymkode: 868ff...65e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Kitcat skrev:

Oppgjørsdato for første pulje er endret til 20/6. 

Anonymkode: 639f9...33d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Madelei skrev:

..for oss som jobber i helsevesenet som assistenter?:)

Tror du virkelig at det er en egen utbetalingsdato for de som jobber som assistenter i helsevesenet? Er nok ikke akkurat sånn det fungerer...

Anonymkode: 5458b...da4

• Liker 14
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppgjørsdato for første pulje er endret til 20/6. 

Jeg forsto det som at ca 20. Juni er det normale men at det i år ender på 27... men jo før jo heller! Så håper jeg har feil og du rett 👍🏻😄

• Liker 1
Skrevet

Om du er så utålmodig skulle du gjort som jeg og flere andre, og sørget for å få dem i fjor :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at det er en egen utbetalingsdato for de som jobber som assistenter i helsevesenet? Er nok ikke akkurat sånn det fungerer...

Anonymkode: 5458b...da4

Det skjønner jeg, skrev det for å få fram at jeg ikke eier noe eget as ol. Ts

Skrevet
1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Om du er så utålmodig skulle du gjort som jeg og flere andre, og sørget for å få dem i fjor :)

Er ikke utålmodig, lurte bare mtp at jeg skal på ferie i slutten av Juni og ville bare vite om de kan komme innen den tid. :)

• Liker 1
Skrevet

Ifølge min far som jobber med skatt, er første utbetaling 20. Juni, og de fleste med en enkel skattemelding får da.. men ingen her på KG kan garantere for når DU får skatt 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Kitcat skrev:

Jeg forsto det som at ca 20. Juni er det normale men at det i år ender på 27... men jo før jo heller! Så håper jeg har feil og du rett 👍🏻😄

Jobber med dette og dato er endret :) 

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 18.06, Kitcat skrev:

Tror aldri skatteoppgjørets første pulje har kommet så tidlig som 20.juni før, så det er ihvertfall ikke normalen :) 

Anonymkode: 868ff...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...