Gå til innhold

Hvilke relevant jobb vil det lønne seg for meg å ha ved siden av studiene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Studerer ledelse, service, innovasjon og utvikling av fremtidens bærekraftig behov. Jeg er veldig opptatt av miljøet og klimaendringer, i fremtiden ønsker jeg jobbe med ledelse og utvikling av forretninger og konsepter som er miljø vennlig.   Jeg er også opptatt av å utvikle enklere løsninger som samfunnet kan ta i bruk som vips osv.  Hvilke jobb ved siden av skolen vil lønne seg for meg?  

Anonymkode: 22f1a...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å velge mellom?

Anonymkode: a51f4...622

Skrevet

Du har masse å velge i! Om du ikke finner en jobb som er direkte relevant i ditt område, så få deg en annen stilling i et firma du kunne tenkt deg å jobbe i senere.

Kanskje du kan se om Miljødirektoratet har noe ledig? Eller en milljøorganisasjon som Natur og Ungdom, Bellona eller noe?

Ellers er det mange firmaer som er innovative, eller som bør være det. For eksempel samferdselsavdelingen i Fylkeskommunen din - da kombinerer du både miljø og innovasjon. Eller bank? Eller et teknologifirma nært deg? Facebook, for eksempel? Eller et programvareselskap?

Hvor bor du, TS?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Tibbie skrev:

Du har masse å velge i! Om du ikke finner en jobb som er direkte relevant i ditt område, så få deg en annen stilling i et firma du kunne tenkt deg å jobbe i senere.

Kanskje du kan se om Miljødirektoratet har noe ledig? Eller en milljøorganisasjon som Natur og Ungdom, Bellona eller noe?

Ellers er det mange firmaer som er innovative, eller som bør være det. For eksempel samferdselsavdelingen i Fylkeskommunen din - da kombinerer du både miljø og innovasjon. Eller bank? Eller et teknologifirma nært deg? Facebook, for eksempel? Eller et programvareselskap?

Hvor bor du, TS?

Hm. Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet

Noe mere innspill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...