AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Studerer ledelse, service, innovasjon og utvikling av fremtidens bærekraftig behov. Jeg er veldig opptatt av miljøet og klimaendringer, i fremtiden ønsker jeg jobbe med ledelse og utvikling av forretninger og konsepter som er miljø vennlig. Jeg er også opptatt av å utvikle enklere løsninger som samfunnet kan ta i bruk som vips osv. Hvilke jobb ved siden av skolen vil lønne seg for meg? Anonymkode: 22f1a...af3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Hva har du å velge mellom? Anonymkode: a51f4...622
Tibbie Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Du har masse å velge i! Om du ikke finner en jobb som er direkte relevant i ditt område, så få deg en annen stilling i et firma du kunne tenkt deg å jobbe i senere. Kanskje du kan se om Miljødirektoratet har noe ledig? Eller en milljøorganisasjon som Natur og Ungdom, Bellona eller noe? Ellers er det mange firmaer som er innovative, eller som bør være det. For eksempel samferdselsavdelingen i Fylkeskommunen din - da kombinerer du både miljø og innovasjon. Eller bank? Eller et teknologifirma nært deg? Facebook, for eksempel? Eller et programvareselskap? Hvor bor du, TS?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 9 minutter siden, Tibbie skrev: Du har masse å velge i! Om du ikke finner en jobb som er direkte relevant i ditt område, så få deg en annen stilling i et firma du kunne tenkt deg å jobbe i senere. Kanskje du kan se om Miljødirektoratet har noe ledig? Eller en milljøorganisasjon som Natur og Ungdom, Bellona eller noe? Ellers er det mange firmaer som er innovative, eller som bør være det. For eksempel samferdselsavdelingen i Fylkeskommunen din - da kombinerer du både miljø og innovasjon. Eller bank? Eller et teknologifirma nært deg? Facebook, for eksempel? Eller et programvareselskap? Hvor bor du, TS? Hm. Oslo. Anonymkode: 22f1a...af3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 Noe mere innspill? Anonymkode: 22f1a...af3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå