Gå til innhold

Paviljong

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har paviljong. Hva gjør dere med den når det blåser? Går den ikke i stykker om man ikke tar den ned? 

Tenker å kjøpe en, men på grunn av liten plass (2x3m) så må jeg ha en som ikke er fra jysk som bare revner, eller lekker.. vet ikke om man får tak i det. Skal stå på veranda.

Anonymkode: 9f1a6...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe mer med den enn å skru den fast i terrassen, sånn at den ikke skal blåse bort hvis det kommer et kraftig vindkast. Men det lønner seg nok å legge litt penger i trekk. Jeg kjøpte nytt på Skeidar nå, tror jeg betalte 2500 kr for tak + fire vegger. Men det er en forbruksvare. Tipper det holder en 3-4 år før jeg må skifte ut igjen (trekket er på fra april til september/oktober). 

Skrevet

Vår var forankret og stoffet i taket løsnet vi når det var mye vind. 

Skrevet

Vi har hatt samme paviljong i 9-10 år, begynner å bli litt raklete. Har kjøpt nytt tak ca hvert 2. år. Noen ganger har taket kun holdt en sesong. 

Rammeverket har stått ute hele tiden, setter på tak som regel i slutten av april, begynnelsen av mai, ned slutten av August ca. Hos oss er det veldig solrikt på verandaen, men også det stedet ved huset som får det verst hvis det regner eller blåser. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk folkens. Får sjekke om det finnes god kvalitet i den størrelsen jeg trenger.  Evnt så får det bli levegg. Er mest pga innsyn og skjerming jeg ønsker.. 

Anonymkode: 9f1a6...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...