lady90 Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Igår skulle jeg ta Knebøy og på vei opp låste ryggen seg fullstendig. Har nok fått et såkalt hekseskudd. Er kjempevondt og klarer ikke å bøye ryggen i det hele tatt, må ha hjelp på do og kle på meg og føler meg helt invalid. Tok en paralgin forte som er det sterkeste jeg har, men det hjelper nesten ingenting. Spørsmålet er om jeg kan kombinere det med feks paracet 500 mg? (har det liggende og). Eller hva er det beste å ta? Hadde hjemmekontor og halv dag idag men kjenner jeg gruer meg til jobb imorgen med mindre jeg får bukt med smertene. Er det noen som har hatt det? Hvor lang tid tok det før det gikk over? Skal også på fest på fredag. Hvordan er det evt med alkohol? Har gledet meg veldig så håper ikke det blir spolert
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Paralgin forte inneholder samme virkestoff som paracet (paracetamol), så disse bør ikke kombineres. Paracet og Ibux pleier å være en bra kombinasjon. Jeg hadde nettopp hekseskudd, men jeg synes ikke smertestillende hadde særlig mye effekt. Måtte egentlig bare ta tiden til hjelp. På dag 3 begynte jeg å bli bedre, da klarte jeg faktisk å kle på meg sokkene og buksa selv Anonymkode: 1e2f3...253
lady90 Skrevet 17. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2019 På 12.6.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev: Paralgin forte inneholder samme virkestoff som paracet (paracetamol), så disse bør ikke kombineres. Paracet og Ibux pleier å være en bra kombinasjon. Jeg hadde nettopp hekseskudd, men jeg synes ikke smertestillende hadde særlig mye effekt. Måtte egentlig bare ta tiden til hjelp. På dag 3 begynte jeg å bli bedre, da klarte jeg faktisk å kle på meg sokkene og buksa selv Anonymkode: 1e2f3...253 Hei. Nå er det dag 6 og det har ikke blitt noe bedre i det hele tatt. Skal til naprapat idag så får vi se... Var du noe sykemeldt pga dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå