lillesky Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Har akkurat sett Populærmusikk fra Vittula, og den var kjempefin! Artig, spennende og litt trist av og til.
Gjest LoisLane Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Den fikk jeg lyst til å se! Boka var flott.
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Den fikk jeg lyst til å se! Boka var flott. Jeg har også lyst til å se den. Boka fyrte opp under alle fordommer jeg hadde mot Nord-Sverige...Har hørt at en viss rotte-scene ikke er med i filmen?
Gjest Spacegirl Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Nå fikk jeg lyst til å lese boka . Har den i bokhylla, så da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld!
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Nå fikk jeg lyst til å lese boka . Har den i bokhylla' date=' så da vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld![/quote'] Boka er hysterisk morsom! Filmen var morsom den også...flinke skuespillere.
lillesky Skrevet 30. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2005 Har hørt at en viss rotte-scene ikke er med i filmen? Rotte? Nei, tror ikke det var noe rotte der...
Grooo Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 Har hørt at en viss rotte-scene ikke er med i filmen? Stemmer det, hadde gledet meg til å se den delen *ler* Men filmen var uansett veldig bra, så den på DVD i går og koste meg masse! Anbefales absolutt!
-Fisken- Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 Etter er å ha lest boken har jeg veldig lyst til å se filmen!
tommeline Skrevet 1. mai 2005 #9 Skrevet 1. mai 2005 Derer som både har lest boken og sett filmen: Lever filmen opp til boken. Syns ofte man blir skuffet over filmen hvis man likte boken godt...
lillesky Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2005 Derer som både har lest boken og sett filmen: Lever filmen opp til boken. Syns ofte man blir skuffet over filmen hvis man likte boken godt... Det er så lenge siden jeg har lest boka (leste den med en gang den kom), og så filmen nå på lørdag. Og jeg ble absolutt ikke skuffet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå