Gå til innhold

Mere homo-prat - ja, jeg er lei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner det å gå over alle støvleskaft med homo-prat. Hvorfor skal vi på død og liv høre at folk er homo, eller skal bli homo, eller vi må bli homo. Kan ikke bare folk være det og ferdig med. Det går over alle støvleskaft dette her. 

Når en leser det siste som denne linken er:

https://www.nrk.no/kultur/politiet-ber-homofile-om-unnskyldning-for-urett-og-trakassering-1.14584656

så mener jeg det er nok. 

Kan jeg er ikke intressert i høre om homo her og der. Noen sier ja jeg kan slutte å følge med på nyheter osv siden jeg tar meg nær av dette, men i kan jo ikke en må jo følge med eller så blir helt på en annen planet.

Vær så snill slutt med dette homopratet, kan vi bare si at homo er homo uten måtte kringkaste for alle. Verden består litt mer en bare homo.

Den argumentasjon om jeg tar opp dette i en tråd på kvinneguiden, kan dere spare dere for. Svar heller på hva kan vi gjøre for slippe alt om dette teamet.

Anonymkode: d55a9...942

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå begynner det å gå over alle støvleskaft med homo-prat. Hvorfor skal vi på død og liv høre at folk er homo, eller skal bli homo, eller vi må bli homo. Kan ikke bare folk være det og ferdig med. Det går over alle støvleskaft dette her. 

Når en leser det siste som denne linken er:

https://www.nrk.no/kultur/politiet-ber-homofile-om-unnskyldning-for-urett-og-trakassering-1.14584656

så mener jeg det er nok. 

Kan jeg er ikke intressert i høre om homo her og der. Noen sier ja jeg kan slutte å følge med på nyheter osv siden jeg tar meg nær av dette, men i kan jo ikke en må jo følge med eller så blir helt på en annen planet.

Vær så snill slutt med dette homopratet, kan vi bare si at homo er homo uten måtte kringkaste for alle. Verden består litt mer en bare homo.

Den argumentasjon om jeg tar opp dette i en tråd på kvinneguiden, kan dere spare dere for. Svar heller på hva kan vi gjøre for slippe alt om dette teamet.

Anonymkode: d55a9...942

Ja, verden består av litt mer enn bare homo. Men det er opp til deg å fokusere på alt det andre.

Homofile og lesbiske trenger frigjøring i samfunnet. Det må bli mindre trakkassering og for å få til det må det bli helt normalt å være homo/bi/lesbe/whatever. Og da må man snakke om det.

Som sagt snakkes det om veldig mye annet også, men det er opp til deg å fokusere på disse tingene.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...