Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på når dere som tok privatisteksamen i Oslo på våren fikk karakterene i posten?

Hadde vært supert å ta eksamene på våren, men er redd jeg ikke rekker fristen til samordna opptak som er 1 juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du, så lenge du bestiller det før 15.juni eller noe. Er bare å bestille før alle eksamenene, så ordner det seg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke bestille i Oslo lenger. Du får det tilsendt uansett. De kommer før 1.juli, ganske tett på gjerne. Fellessensur for skriftlig er vel 18-19, så alle karakterer skal være på plass ca 20. Så starter utsending 🙂

Anonymkode: 94446...39a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke bestille i Oslo lenger. Du får det tilsendt uansett. De kommer før 1.juli, ganske tett på gjerne. Fellessensur for skriftlig er vel 18-19, så alle karakterer skal være på plass ca 20. Så starter utsending 🙂

Anonymkode: 94446...39a

Men så må de jo legges på vitnemålet da? Og da må man dra til sin gamle skole og lever de der, slik at de lager et nytt vitnemål. og det tar intill 14 dager ihvertfall..

Anonymkode: a3c2d...a93

Skrevet

Takk for svar! Trenger ikke å legges på vitnemålet så vidt jeg forstår. Holder å sende inn kompetansebeviset som man får i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...