Krake Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hei! Jeg lurte på når dere som tok privatisteksamen i Oslo på våren fikk karakterene i posten? Hadde vært supert å ta eksamene på våren, men er redd jeg ikke rekker fristen til samordna opptak som er 1 juli.
Sokkar Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Det får du, så lenge du bestiller det før 15.juni eller noe. Er bare å bestille før alle eksamenene, så ordner det seg 😊
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Trenger ikke bestille i Oslo lenger. Du får det tilsendt uansett. De kommer før 1.juli, ganske tett på gjerne. Fellessensur for skriftlig er vel 18-19, så alle karakterer skal være på plass ca 20. Så starter utsending 🙂 Anonymkode: 94446...39a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke bestille i Oslo lenger. Du får det tilsendt uansett. De kommer før 1.juli, ganske tett på gjerne. Fellessensur for skriftlig er vel 18-19, så alle karakterer skal være på plass ca 20. Så starter utsending 🙂 Anonymkode: 94446...39a Men så må de jo legges på vitnemålet da? Og da må man dra til sin gamle skole og lever de der, slik at de lager et nytt vitnemål. og det tar intill 14 dager ihvertfall.. Anonymkode: a3c2d...a93
Krake Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2019 Takk for svar! Trenger ikke å legges på vitnemålet så vidt jeg forstår. Holder å sende inn kompetansebeviset som man får i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå