AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Har datet en i over et år nå, vi ble sammen rett over jul. Han er super på alle punkter, men også en av de merkeligste mennene jeg har møtt. Det er klin umulig og forstå seg på han. Jeg forsto egentlig aldri helt hva han ville og nå forstår jeg hvertfall ingen ting. Han flytter nå til utlandet, og vil bare være venner. Det var veldig tungt i starten, men gikk greit etterhvert( han reiser i slutten av mnd). Så møttes vi nå på lørdag og hadde det kjempe fint, så snakket vi på video søndag og mandag. Etter det merker jeg det ble kjempe vanskelig igjen. Jeg vil ikke at han skal bli borte, samtidig som jeg merker at det er kjempe tungt. Uansett har han fortsatt og sende god morgen melding, ringe med på efta/kveld og sende melding når han skal sove. Hver eneste dag.... Tenker de fleste her vil skrive at han holder på meg til det dukker opp noen bedre. Det som er rart nå er at han spør hvem jeg skal på besøk til, da jeg har sagt at jeg skal på besøk. Så plutselig kan han si at det hadde vært mye lettere om jeg kunne snakke hans språk( han er ikke norsk, bare bodd her i ca 3 år). Nå driver jeg og prøver og lære meg hans språk( uten at det er pga han). Er så lei av denne situasjonen! Har bare lyst til å pakke kofferten og flytte langt unna jeg også. Anonymkode: 31ef8...511
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Ingen? Kjenner jeg ble helt på gråten nå. Han ringte og var så sur, så spurte jeg han om han kunne hjelpe meg med noe. Da fikk jeg vel egentlig bare beskjed om at jeg kunne ordne det selv. Han kan språket, og jeg vil ikke bestille noe feil. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hjulpet han og broren hans med ting, så jeg kommenterte det. Da ble han bare drit sur. Heldigvis skal jeg jobbe den tiden han bruker og ringe i morgen. Sa jeg skulle prøve og ringe han tilbake, men er det barnslig av meg og ikke gjøre det? Egentlig har jeg lyst til og bare ringe han tilbake og spørre hvorfor i all verden gidder han å være venn med meg. ts Anonymkode: 31ef8...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå