Gå til innhold

En grei tinder bio?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Atte HÆ?! Skriv norsk for pokker! 

Anonymkode: 07a24...7fa

Hvis ikke du har gått på skolen kan du også google det?

cringeworthy
/ˈkrɪndʒwəːði/
adjective
INFORMAL
  1. causing feelings of embarrassment or awkwardness.
    "the play's cast was excellent, but the dialogue was unforgivably cringeworthy"

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bra TS!👏👏👏 

Lykke til!

Anonymkode: 21883...3a7

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann igjen. Har tenkt på enkelte småideer til bioen igjen, og følte siste gang at dette var en god plass å ja spørre om råd:))

Men den lyder slik:

[Navn] i et nøtteskall:
Taekwondo-utøvende matentusiast, med god sans for dokumentarer, film og filmklipping! Og dd?:)

Men det er bare å sende melding, eller sveipe høyre❤️ (kanskje opp) om du ønsker å vite mer!

Usikker på om eg skal droppe og korte ned. Evt ta bort dokumentarer, dd, og om den siste setningen om du vil vite mer, bør heller inneholde "om du ønsker å bli bedre kjent" eller endres i det hele.

Uansett takk. Hvis dere ser noe annet, fyr løs pliz :))

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, HhmmmBoi said:

Heisann igjen. Har tenkt på enkelte småideer til bioen igjen, og følte siste gang at dette var en god plass å ja spørre om råd:))

Men den lyder slik:

[Navn] i et nøtteskall:
Taekwondo-utøvende matentusiast, med god sans for dokumentarer, film og filmklipping! Og dd?:)

Men det er bare å sende melding, eller sveipe høyre❤️ (kanskje opp) om du ønsker å vite mer!

Usikker på om eg skal droppe og korte ned. Evt ta bort dokumentarer, dd, og om den siste setningen om du vil vite mer, bør heller inneholde "om du ønsker å bli bedre kjent" eller endres i det hele.

Ingen skjønner hva dd betyr, dropp det.

Alle vet at de kan sveipe eller sende en mld, dropp det.

Ingen som vet at de har gode bilder spør om damene "ønsker å vite mer", det oser usikkerhet.

Du blir fort "Mr. Obvious" kun for å fylle på tegn i bioen...

Anonymkode: 8eb20...858

• Liker 1
Skrevet

Du bør heller la være å skrive noe enn å ha en dårlig bio.

Skrevet (endret)

Du lyser usikkerhet lang vei. Det er en myte at hunder angriper når de lukter usikkerhet, men kvinner gjør det definitivt

Du skriver at du er en stygg fyr som ikke engang klarer å skrive bio.

Stor turnoff med alle jenter som skriver i bio de vet ikke hva de skal skrive og så skriver de likevel. De er redde for å gjøre noe feil så de prøver å forsikre seg mot konsekvenser. 

10x verre om du som mann gjør det

Jeg er uenig i at du burde fjerne gaming. Du vil ha en jente som lar deg ha hobbyer. Mener hun det f.eks er bedre å se på hjernedøde realityserier, eller trykke liker på andres insta... vil du egentlig møte henne? Du skal finne noen som passer DEG. Ikke hva AB4738394 her ville sveipet til høyre på

Endret av Sykkelkopp
Skrevet (endret)
På 26.6.2019 den 10.37, HhmmmBoi skrev:

Heisann igjen. Har tenkt på enkelte småideer til bioen igjen, og følte siste gang at dette var en god plass å ja spørre om råd :)) (For mye smileys. Og du trenger ikke skrive en intro hver gang for å få lov til å si noe)

Men den lyder slik:

[Navn] i et nøtteskall:
Taekwondo-utøvende matentusiast, med god sans for dokumentarer, film og filmklipping! (-bruk punktum her. Slapp av)

🤮Og dd?:)

Men det er bare å sende melding, eller sveipe høyre❤️ (kanskje opp) om du ønsker å vite mer!🤮

Slutt å være så 'timid'. Det er som om du bønnfaler om aksept

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Heisann! Registrert meg nylig på Tinder, men som ved alle slike apper så sliter jeg litt med å skrive bioen. Har derimot kommet frem til en, og lurer så på om dere, helst kvinner, kan si hva dere synes om den. Helt ærlig!:) Bio:

1. Har egentlig ingen anelse om hva eg skal skrive her 👍

Er du helt hjernedød?

2. Har faktisk på meg to par solbriller på det ene bilde 🕶️ 

Ehh okey?? Det gir ikke mening.

Folk liker dessuten å se øynene på folk.

3. Egentlig ganske interessert i film, kampsport, mat og gaming
5. Hvis du vil bli bedre kjent, så anbefaler eg å sveipe til høyre, eller opp:) 

Egentlig? Betyr det at du ikke driver med det, til tross for at du egentlig er interessert i det?

Always remember; don't judge the book by it's cover

Du mener du er stygg og vil at andre skal velge deg til allikevel?
_____

Btw, setter stor pris på tips evt

Anonymkode: 472a5...c5d

Anonymkode: e66b3...8f3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle vet hvilken vei de skal sveipe om de vil bli bedre kjent. Du trenger ikke skrive det.

AnonymBruker
Skrevet

Maks to setninger i bio'en. Se om du heller har bilder av deg som utøver interessene dine. Altså av deg som lager mat, et på taek-won-do-trening og muligens kanskje et med gaming. Og et fint portrettbilde. 

Ikke skriv "sveip den og den veien" eller "ikke lik meg med mindre du vil skrive" eller noe sånt. Eller ha quotes. Det gir meg bare vibber om at du ikke får nok meldinger og oppmerksomhet etter din smak og at du tar deg nær av det. Ikke skriv "er ute etter noe seriøst", det kan du heller ta på pm når dere har skrevet litt sammen. 

Dette er tinder, det er ikke Sukker eller Match eller noe annet bio-basert. Sjangeren på Tinder er annerledes, det er per def basert på bilder. Jeg ser for meg at det er som å være ute på byen, for det baserer man seg jo også på utseendet når man sjekker opp folk. Dessuten kaster man ikke ut alt mulig rart av info til å begynne med. 

Anonymkode: c7d88...253

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 6/26/2019 at 10:37 AM, HhmmmBoi said:

Men den lyder slik:

[Navn] i et nøtteskall:

Synes bioen fungerer bra, jeg. Husker «dd» fra da jeg hadde msn som tidlig ungdom, det er morsomt at du skriver det. Andre avsnitt ville jeg derimot dropper. Alle vet hvordan man sveiper og at de kan spørre hvis de lurer på noe. Synes du kan slette «navn i et nøtteskall», og la det andre stå:

Anonymkode: 2b166...9ec

• Liker 1
Gjest xfs367
Skrevet

En morsom, sjarmerende og smart bio dersom du ser bra ut. En creepy, prøver-for-hardt og tilbakestående bio dersom du ikke ser bra ut. Som med alle andre tinder-bioer.

Skrevet

Veldig mange som var negative her da 😅

Jeg likte denne bioen. Eller litt tvilende om jeg ville sveipa høyre på noen som er veldig interessert i en type sport, altså jeg er så lite sporty som deg går ann selv, da sofa en min største hobby. Men alt det andre som blir nevnt 👍🏻 

Men bilder er og veldig viktig. Det er mange feil som blir gjort. Solbriller på frøste bilde (det skal jo fange oppmerksomheten, og solbriller er i veien der, men kan fint være med i de andre), barn, bilder med mange folk, bilder det man holder rundt en annen kvinne, bilder langt unna. Ja bilder er veldig viktig 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært mer interessert om jeg møtte deg via gaming. Folk på datingtjenester er uaktuelle :) 

Anonymkode: b06be...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...