Gå til innhold

En grei tinder bio?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Registrert meg nylig på Tinder, men som ved alle slike apper så sliter jeg litt med å skrive bioen. Har derimot kommet frem til en, og lurer så på om dere, helst kvinner, kan si hva dere synes om den. Helt ærlig!:) Bio:

1. Har egentlig ingen anelse om hva eg skal skrive her 👍
2. Har faktisk på meg to par solbriller på det ene bilde 🕶️
3. Egentlig ganske interessert i film, kampsport, mat og gaming
5. Hvis du vil bli bedre kjent, så anbefaler eg å sveipe til høyre, eller opp:)

Always remember; don't judge the book by it's cover
_____

Btw, setter stor pris på tips evt

Anonymkode: 472a5...c5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På bakgrunn av hva du skrev der, ville jeg ha sveipet venstre uansett hvor kjekk du hadde vært. Skriv noe som får fram hvem du er. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva med " gamingnerd som elsker å lage mat"

Anonymkode: 2f20b...7aa

• Liker 3
Skrevet (endret)

Oi, det var cringeworthy...

Og når du skriver gaming i bioen luker du ut MANGE. Ville ikke hatt det med mindre det er viktig at dama gamer.

Endret av SM30
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Nei dette var jo ikke bra, dessverre. Den siste setningen er den aller verste, det må du aldri ha med (never judge...)

Resten er også dårlig. Skriv noe om hva du liker å holde på med, og gjerne også hva du er ute etter (hva som er viktig for deg hos en kvinne og om du ser etter fast forhold eller ikke). 

Kom tilbake med et nytt forslag, du! Lykke til!

Edit: nå ser jeg at du faktisk skrev litt om interesser, men det druknet liksom i resten. Enig i at du ikke burde skrive gaming. Veldig mange ser på det som et rødt flagg. Blir redd for at du sitter med det hele dagen og natten.

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SM30 skrev:

Oi, det var cringeworthy...

Og når du skriver gaming i bioen luker du ut MANGE. Ville ikke hatt det med mindre det er viktig at dama gamer.

Er ikke en gamer, men synes det er koselig med en mann som er det. Jeg leser mye, dermed må jeg ha en mann som underholder seg selv.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, solmåneogstjerner said:

Nei dette var jo ikke bra, dessverre. Den siste setningen er den aller verste, det må du aldri ha med (never judge...)

Resten er også dårlig. Skriv noe om hva du liker å holde på med, og gjerne også hva du er ute etter (hva som er viktig for deg hos en kvinne og om du ser etter fast forhold eller ikke). 

Kom tilbake med et nytt forslag, du! Lykke til!

Enig, du sier med den setningen at du føler deg stygg og har lav selvtillit.

Jeg har ikke bio (eller bare en kort setning som sier lite) og det funker bra

Anonymkode: 8eb20...858

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er ikke en gamer, men synes det er koselig med en mann som er det. Jeg leser mye, dermed må jeg ha en mann som underholder seg selv.

Da tror jeg du er av de sjeldne? Et annet problem er at mange fort tror at en som gamer gamer MYE...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting av det var bra, sorry! Ville sveipet venstre uavgengig av utseendet. 

Det er så teit å skrive at du ikke vet hva du skal skrive. 

Det med solbrillene🤷‍♀️

Ville skrevet hva interessene dine er, men ikke skrevet «egentlig ganske». 

Ikke anbefal hvilken vei de skal sveipe, det vet de selv. Det ser ikke bra ut. Jeg sveiper aldri høyre på de som skriver sånt. 

Og ikke quote! Det er så ille. 

Anonymkode: 21883...3a7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann! Registrert meg nylig på Tinder, men som ved alle slike apper så sliter jeg litt med å skrive bioen. Har derimot kommet frem til en, og lurer så på om dere, helst kvinner, kan si hva dere synes om den. Helt ærlig!:) Bio:

1. Har egentlig ingen anelse om hva eg skal skrive her 👍
2. Har faktisk på meg to par solbriller på det ene bilde 🕶️
3. Egentlig ganske interessert i film, kampsport, mat og gaming
5. Hvis du vil bli bedre kjent, så anbefaler eg å sveipe til høyre, eller opp:)

Always remember; don't judge the book by it's cover
_____

Btw, setter stor pris på tips evt

Anonymkode: 472a5...c5d

Dropp det med å ikke ha peiling på hva du skal skrive. Det får deg til å høres tafatt og usikker ut. Det blir som å begynne en tale med å si at man ikke er en spesielt flink tale. Hvorfor gjør man det da, liksom? Du har jo valgt å opprette profil, da er det jo tross alt en del av greia å skrive noe. 

Det med solbriller... hvorfor skriver du det? Forsøk på å være morsom? Jeg skjønner det ikke. Men det kan jo være meg som er problemet da. 

«Egentlig ganske interessert». Er du interessert eller er du ikke? «Egentlig» blir et malplassert ord her. Og dropp det med å ikke dømme boka på coveret. Da sier du jo egentlig at «jeg vet det ser dårlig ut, men gi meg en sjanse»! Det er turnoff og snakke deg selv ned! 

Hva med å skrive noe i retning av: 

«Hei! Jeg er en mann/kvinne på x år som kommer fra landsdel/by. Jeg jobber med xxx, og på fritida liker jeg å game, se på film, drive med kampsport (presiser gjerne hvilken) og lage mat. Som person er jeg optimistisk/omsorgsfull/morsom/arbeidssom/aktiv/andre gode kvaliteter, og jeg leter etter en kvinne/mann som er (fyll inn noen kvaliteter som du setter pris på her).»

Jeg tenker alltid «dropp fjaset, og fortell noe om hvem du er, hva du fyller tida di med, hvilke verdier du har og hva du leter etter».  ☺️

Anonymkode: 1ef3e...e3b

• Liker 12
Skrevet

Det er egentlig ganske relevant å vite alderen din og aldersspennet på de du er på jakt etter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett flere som skriver at de ikke vet hva de skal skrive i bioen. Det er nok noe mange føler på, men man trenger ikke å skrive det og jeg tenker egentlig litt at hvor vanskelig kan det være å skrive noen ord om seg selv. Men det viser seg jo at dette er vanskelig for mange.

Det andre var heller ikke særlig bra. Når du skriver "Always remember; don't judge a book by it's cover" så indikerer det at du er usikker og jeg får litt sånn passiv aggressive vibber av det. Sånn "jeg får ingen matcher og vet at jeg er stygg, men gi meg en sjanse allikevel. Ikke et sjakktrekk å skrive.

Hvorfor ikke bare skrive noe helt enkelt? Kort om hvem du er, hva du liker og hva du ser etter. Det å prøve seg på å være morsom og "annerledes" er vanskelig og de fleste er ikke så morsomme og "annerledes" som de tror de er. Stort sett så ser man mange av de samme frasene og måter å fremstille seg på mange ganger.

Anonymkode: 23bc4...57a

• Liker 4
Skrevet

Her fyres det løs merker eg. Takk for konstruktive tb-meldinger. Til enkelte tider ren slakt, men sånt man lærer av.

Går rett og slett for noe enkelt som beskriver det viktigste i mitt liv her og nå;

Taekwon-Do utøvende matentusiast, som også har god sans for film og filmklipping!:)

Btw, det smilefjeset skal egt ikke være der, jaja. Men alder og navn står allerede på profilen. Kunne også lagt til at eg er ute etter noe mer seriøst? Ettersom jeg på en måte er det, men ikke det viktigste her og nå. Takk for tb-meldinger, og kommer ikke til å glemme enkelte med det første :))

• Liker 11
Skrevet

Du høres 10 ganger mer attraktiv ut i siste innlegg! Bra jobba 👌 😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For en forskjell! Gikk fra å være tafatt og småynkelig, til å være attraktiv og spennende!💃🏻

Lykke til!

Anonymkode: 6ab1a...cc8

• Liker 9
Skrevet

Bravo, for en enorm forbedring..! Si mye med lite

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, HhmmmBoi skrev:

Her fyres det løs merker eg. Takk for konstruktive tb-meldinger. Til enkelte tider ren slakt, men sånt man lærer av.

Går rett og slett for noe enkelt som beskriver det viktigste i mitt liv her og nå;

Taekwon-Do utøvende matentusiast, som også har god sans for film og filmklipping!:)

Btw, det smilefjeset skal egt ikke være der, jaja. Men alder og navn står allerede på profilen. Kunne også lagt til at eg er ute etter noe mer seriøst? Ettersom jeg på en måte er det, men ikke det viktigste her og nå. Takk for tb-meldinger, og kommer ikke til å glemme enkelte med det første :))

"Taekwondo-utøver", så slipper du en dum særskrivingsfeil i starten. Ser mye bedre ut det du skrev nå. 

Anonymkode: 14c34...82a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, HhmmmBoi skrev:

Så mye bedre... Ja det er lurt å få med at du er ute etter noe seriøst men prøv å si at du selvsagt vil bli kjent med personen først 

Anonymkode: 5df1e...f63

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2019 den 9.25, SM30 skrev:

cringeworthy...

Atte HÆ?! Skriv norsk for pokker! 

Anonymkode: 07a24...7fa

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, HhmmmBoi skrev:

Mye, mye bedre! 👏🏻👏🏻

Kan jo godt legge til at du er ute etter noe seriøst, eller skrive litt om kvinnen du leter etter. Sistnevnte vil også bidra til at du framstår som en som er ute etter noe seriøst ( litt avhengig av hva du skriver selvsagt). 

Anonymkode: 1ef3e...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...