AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Vi skal en liten tur til Danmark med to barn, 2 år og baby. Ikke lange, store turen, men første gang vi reiser utenlands. Om jeg har skjønt det riktig holder det at jeg og pappa har pass (skal ta colorline). Går vår reiseforsikring på barna? Forsikringer er noe jeg er dårlig på, holder reiseforsikring? Det blir jo mye kjøring, ellers skal vi bo i hus. Vi får jo tak i alt der nede, men er det noen tips dere har til reiser generelt? Noe som er typisk å glemme, vanskelig å få tak i, greit å ha osv? Sette pris på alle tips Anonymkode: c1fe7...33d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Om dere har reiseforsikring for familie så gjelder den barna også. Har dere en hver så er jeg usikker. Holder med reiseforsikring ja, regner med dere har forsikring på bilen allerede. 😛 Kasko med leiebil kan være greit hvis dere er avhengig av bilen på turen. Anbefaler å ta med det dere trenger av bleier på turen, da det er dyrt i Danmark. Vi pleier også å ta med brød, siden det vi har klart å finne der er enten altfor grovt eller tilsvarende loff. Anonymkode: 4d201...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå