Heideii Skrevet 12. juni 2019 #1 Del Skrevet 12. juni 2019 Er det noen som kjenner til Unneberg skole og området rundt i Sandefjord og kan si noe om den? Og hvilke skoler kommer barna der i hovedsak i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Del Skrevet 12. juni 2019 https://www.sandefjord.kommune.no/Skole-og-barnehage/Skole-og-SFO/skoler-i-sandefjord/Unneberg-skole/ Litt info fra kommunen over. Unneberg skole er en barneskole og ungsomskolen etterpå blir Breidablikk. Jeg er fra Sandefjord, men fra en annen kant og vet ikke noe om skolen og miljøet der annet enn at det er en liten skole og at Anita Hegerland bodde der som barn 😄 Anonymkode: ad218...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heideii Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2019 Takk for at du tok deg tid å svare 😁Skal se på det. Er det noen flere som orker å si noe om Unneberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg har gått på Unneberg skole og bor i området, likte aldri skolen da jeg følte det var så lite kontakt med selve sentrum og andre skoler. Det sosiale var litt mer vanskelig fordi det er så på en side av byen. Selve området rundt er veldig fint! Breidablikk ungdomsskole er en veldig fin ungdomsskole! Har barn selv nå og ønsker ikke at de skal gå der. Anonymkode: 358f9...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå