kariannemor Skrevet 30. april 2005 #1 Del Skrevet 30. april 2005 Når begynte barnet ditt å krabbe..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #2 Del Skrevet 30. april 2005 Førstemann krabbet skikkelig 6 mnd og 3 uker, minstemann akkurat 7 mnd. Måtte lese i fotoalbummene, for søren om jeg husket det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 30. april 2005 #3 Del Skrevet 30. april 2005 Vesla krabba effektivt 1 uke før ho ble 6mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 30. april 2005 #4 Del Skrevet 30. april 2005 Vesla mi er nå 9 månender,men hun krabber enda ikke skikkelig.Hun har funnet ut at det går fortere å dra seg frem med armene og sparke fra med knærne. Jeg tror ikke at hun kommer til å krabbe. Hun på 8 år krabbet da hun var 7-8 mnd. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 30. april 2005 #5 Del Skrevet 30. april 2005 Vesla mi er nå 9 månender,men hun krabber enda ikke skikkelig.Hun har funnet ut at det går fortere å dra seg frem med armene og sparke fra med knærne. Jeg tror ikke at hun kommer til å krabbe. Koldbruna Det gjorde sønnen min også. Han ålet seg framover. Jeg trodde heller ikke at han kom til å begynne å krabbe. Men da han var rundt 10 mnd begynte han å krabbe allikevel, for da var det sommer og han hadde bare bleie på seg. Det ble kaldt på magen å åle seg som han gjorde og så reiste han opp kroppen og begynte å krabbe. Ålingen hans begynte da han var rundt 4 mnd gammel. Eldstemann begynte å krabbe da han var rundt 8 mnd, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. april 2005 #6 Del Skrevet 30. april 2005 Han ålte seg frem over da han var rundt 6 mnd - 8 mnd krabbet han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #7 Del Skrevet 1. mai 2005 Datteren min krabbet da hun var seks mnd, selvom hun hadde hofteskinne på den tiden. Hun var en racer, både når det gjaldt krabbing , reise seg opp og å snu seg, selvom hun hadde skinne. Min sønn hadde aldri tid til å krabbe, han gikk da han var ni mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. mai 2005 #8 Del Skrevet 1. mai 2005 Jenta mi krabba skikkelig når hun var 5 mnd. Men jenta mi var superaktiv, så hun hadde klart og komme seg rundt på forskjellige måter fra hun var 3 mnd. Men da ikke gjennom krabbing, det besto da av åling bakover og rulling rundt og rundt og rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #9 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har ikke barn, men jeg kan jo svare for min egen del: Jeg begynte å krabbe da jeg så "oi, se hva lillebror gjør da". Min bror er 1 år og 8 måneder yngre enn meg, så jeg var altså godt over to år, antakelig 2,5. Jeg gikk selvsagt på den tida. Men krabbe før jeg gikk, nei det lærte jeg ikke. Jeg satt på rompa og "pendla" med en fot, bakover så vidt jeg vet. Ikke alle barn lærer å krabbe. En forsker uttalte for en del år siden at de som ikke lærte å krabbe før de begynte å gå bl.a fikk problemer med matematikk på skolen. Merkelig det, siden det alltid har vært en av mine sterkeste sider, det der med tall. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå