Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Jeg må bare spørre, pleier ikke å skrive så mye innlegg her men dette er noe jeg har tenkt masse på de siste dagene.. driver og blir kjent med en fyr, han er dritdeilig, og vi passer sammen og alt sånn. men så sa han i en bi-setning når han fortalte noe annet at han hadde brukt kokain noen ganger på en nattklubb i england!!!! Skal jeg skygge banen? Han sa han ikke hadde rørt noe på to år... Men.. Er ikke kokain litt voldsomt?
Trampe Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Jo. Voldsomt er det... Du må jo selv velge hva du vil gjøre, men jeg hadde skygget banen. Samtidig kan det jo hende at han angrer veldig og aldri vil være i nærheten av det igjen. Det er ikke så bra for han å alltid ha den dumheten som et spøkelse...om du skjønner. Skal han da aldri få en ny sjanse?
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Jeg kan ikke så mye om dop, jeg Hvordan funker egentlig kokain...? Synes dop er skummelt...
Gjest Daniella_ Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 Det er jo 2 år siden.... Jeg hadde ikke skygget banen pga noe som har skjedd noen ganger for 2 år siden.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Vanskelig dilemma.......... Skal vel ikke dømme for hardt for noe som skjedde for 2 år siden....... ... men likevel..... .. er ikke kokain "verre" enn å røyke litt hasj f.eks.... .... hadde vært ganske skeptisk og fulgt nøye med hvis jeg hadde involvert meg mer i han..............
Gjest Catwoman Skrevet 30. april 2005 #6 Skrevet 30. april 2005 Jeg hadde ikke tenkt på det når det er noe han har gjort før. Å ha prøvd/brukt kokain er det faktisk ganske mange som har gjort, uten at de forstetter med det. Hadde han drevet med det nå, kan jeg skjønne at du hadde vært skeptisk.
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 Du nevner det med at kokain er verre enn hasj eller ikke, men som sagt: Hvordan funker det egentlig? Jeg vet jo ingenting om dop, leste nettopp en artikkel om hvor vanlig det var blitt med kokain blant unge jenter i england.. Synes det er skremmende. For meg høres det ut som et hardt stoff liksom...
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #8 Skrevet 30. april 2005 Du nevner det med at kokain er verre enn hasj eller ikke, men som sagt: Hvordan funker det egentlig? Jeg vet jo ingenting om dop, leste nettopp en artikkel om hvor vanlig det var blitt med kokain blant unge jenter i england.. Synes det er skremmende. For meg høres det ut som et hardt stoff liksom... kokain er laget av kokainplanten. rusen man får er en litt "høy-på-pæra-og-litt-rappkjefta-rus". ja det er et hardt stoff. og det er status å ta det fordi det er så dyrt. brukes ofte blandt rikinger, kjendiser o.s.v.
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #9 Skrevet 30. april 2005 :o Oj, lurer på hvordan jeg hadde blitt på det!!! Haha nei huff, det er jo veldig alvorlig... Men det med at det er status for rikinger og sånn, det var det den artikkelen handlet om, at nå kostet det flere steder bare 25-30 pund for 1 gram, og det var visst veldig lav pris... Skummelt når harde stoffer blir "vanlig".
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 :o Oj' date=' lurer på hvordan [i']jeg hadde blitt på det!!! Haha nei huff, det er jo veldig alvorlig... Men det med at det er status for rikinger og sånn, det var det den artikkelen handlet om, at nå kostet det flere steder bare 25-30 pund for 1 gram, og det var visst veldig lav pris... Skummelt når harde stoffer blir "vanlig". hvem snakker om deg? Nå peiler du diskusjonen inn på deg. Igjen.
Gjest trådstarteren Skrevet 30. april 2005 #11 Skrevet 30. april 2005 Ja det er jo to år siden, og han gjør det jo ikke mer.. Han sa det var en tabbe selv, faktisk. Men jeg tenker egentlig litt sånn som Ninakanin, at det er ekkelt når harde stoffer blir vanlig. Kanskje jeg ikke bør legge for mye i det?
Gjest Ninakanin Skrevet 30. april 2005 #12 Skrevet 30. april 2005 [ hvem snakker om deg? Nå peiler du diskusjonen inn på deg. Igjen. Det var jo ikke sånn ment da, men jeg la merke til tråden på grunn av den artikkelen jeg leste. Diskusjonen får jo gå sin gang uavhengig om jeg kommer med mine innspill som egentlig ikke har noe med saken å gjøre..
la Flaca Skrevet 30. april 2005 #13 Skrevet 30. april 2005 Voldsomt er det, og fyren er noe umoden hvis han prøver å imponere med sånne historier. Hva slags forhold han har til dop er vanskelig å si for utenforstående, men det høres litt pussig ut at han tar så lett på å snakke om den slags til ei dame han nettop er blitt kjent med og sannsynligvis vil imponere... :-? Ikke den skarpeste kniven i skuffen eller litt "ung"?
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #14 Skrevet 30. april 2005 Jeg vet ikke helt jeg... fra jeg var 20 til 25 røyka jeg hasj i det miljøet jeg da vanket i. Ikke noe jeg er stolt av, men i og med at jeg er 35 nå er det et tilbakelagt stadium av livet. Jeg ble kjæreste med en mann som virkelig ble rasende fordi jeg fortalte dette etter to mnd og ikke med det samme. Han så for seg at jeg nærmest var sprøytenarkoman og hadde mafia på nakken med ubetalt narkogjeld, og vi hadde mange krangler om det samt hva han mente var "å underslå fakta" (at jeg ventet med å nevne det). Så jeg tolker trådstarters historie litt mer i retning av at han liker deg og vil fortelle deg dette, slik at det ikke kommer som et "svik" etter lengre tid sammen. Enkelt og greit.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #15 Skrevet 1. mai 2005 Ikke at det skal være noen unnskyldning, men kokain på diskotek i England er veldig vanlig. Blant mine venner (bor i England) er jeg stort sett den eneste som ikke har prøvd det. Og før noen mener noe om meg og mine venner kan jeg fortelle at de er høyt utdannede folk i gode jobber, noen har mer penger enn andre, men ingen av dem faller på noen måte hverken i kategorien 'narkis' eller 'riking på dop'. Tror ikke du skal legge så altfor mye i det så lenge det skjedde for to år siden, og det ikke er andre ting ved hans karakter som skulle tilsi at det kan bli et problem i fremtiden.
Gjest trådstarteren Skrevet 1. mai 2005 #16 Skrevet 1. mai 2005 Godt å høre at det ikke er helt sykt liksom.. For jeg ble litt satt ut, må innrømme det! Har pratet mer med ham siden han fortalte det, og jeg tror at han luftet en tabbe i livet for å få det ut av verden.. Jeg pratet med ham på msn i går, og sa at jeg, ja, ble litt satt ut. Da svarte han at det måtte være lov å ha gjort en tabbe i fortiden sin. Så det virker som at han liksom tøffet seg til da han sa det for å ikke virke for sårbar eller noe sånn, og så når jeg ikke slo hånden av ham så kunne han si det var en tabbe.. Og ja haha han er litt umoden altså!!
L@dy Skrevet 1. mai 2005 #17 Skrevet 1. mai 2005 Godt å høre at det ikke er helt sykt liksom.. For jeg ble litt satt ut' date=' må innrømme det![/quote'] Synest ikke du skal tenke noe mer på det. Så lenge dette ikke er noe han holder på med NÅ, så hadde jeg lagt det på kontoen" tabbe kvoter". Min samboer har også ekspreminert med det før han traff meg, og jeg var veldig klar på at det har aldri vært en del av mitt liv, og sånn skal det også forbli. Det var aldri noe problem , siden han var helt ferdig med det flere år før vi traff hverandre. Men det er skummelt ja, at det er blitt så vanlig, nå tenker jeg som så at det kan være en "fordel" å ha en samboer som "kjenner til det" med tanke på barn og prøving av narkotika. Uff, får virkelig håpe en unngår det.
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #18 Skrevet 1. mai 2005 Dette får meg til å tenke på at det kanskje ikke er smart å fortelle alt.. Hadde jeg sklle skaffet meg ny partner ville jeg ikke sagt noen ting om ting jeg har gjort før og som jeg ser på som et tilbakelagt stadium. jeg vet jeg aldri kommer til å være "vill og gal" igjen og derfor er det ikke noe som er relavant å vite heller mener nå jeg. Det ville vel bare ha skaffet han unødig bekymring.
Ciara Skrevet 1. mai 2005 #19 Skrevet 1. mai 2005 En kjæreste jeg hadde, hadde prøvd diverse slike ting. For meg er det stor forskjell på å ha prøvd det, og å ha vært avhengig av det. Jeg kunne aldri bli sammen med en eks-narkoman. Men denne kjæresten min hadde prøvd narkotika noen ganger, men sa klart fra om at det var noe han var ferdig med - og det var han faktisk også. Så for meg hadde nok hovedsaken vært om dette var et tilbakelagt stadium eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #20 Skrevet 1. mai 2005 Samboern min fortalte også ganske tidlig at han hadde brukt stoff en periode før (piller av no slag, husker ikke hvilke). Jeg ble satt ut av dette og grublet langt og lenge på det. Fant ut at alle har sine svin på skogen og det er greit nok så lenge de blir der - oppe i skogen. Vi har nå vært samme i et par-tre år og han har aldri vært rusa på noe annet enn alkohol så lenge jeg har kjent han. Så gi han en sjanse! At han forteller deg det (som min gjorde til meg) viser jo at dere spiller med åpne kort og da ligger det godt til rette for et godt forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå