Theo Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Hva bruker man egentlig solpudder til? Jeg bruker ikke foundation om sommeren, men kunne godt tenke meg å bruke noe for å jevne ut/gi litt glød - kan solpudder være tingen? Har dere eventuelt noen merker å anbefale (hater å kjenne at jeg har på meg sminke, så den må ikke være klissete/klabbete)?
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #2 Skrevet 30. april 2005 Solpudder er kjempe fint om sommeren til å gi glød. Jeg akn bruke bare et solpudder og kanskje litt concealer så ser en mye friskere ut. Kan godt bytte ut rougen med solpudder om sommeren. Jeg vil anbefale Guerlain med teracotta solpudder,kjempe bra!
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Skriver under på det gjesten over har sagt; Guerlain Terracotta er kjempebra. Jeg hater også kliss, og har gitt opp farget dagkrem av den grunn. Liker ikke å kjenne ting på huden.
Theo Skrevet 30. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2005 Tusen takk for tipset! Vet dere cirkapris?
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Tusen takk for tipset! Vet dere cirkapris? 310,- hos Esthetique. Finnes i flere farger. Selv har jeg nr 2 som passer perfekt til min medium hudtone. Hvis du er blek, er nr 1 veldig fin.
Gjest Cerise Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Noen som har noe billigere solpudder å anbefale? Ikke så mye penger nå nei.. (som vanlig )
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 Noen som har noe billigere solpudder å anbefale? Ikke så mye penger nå nei.. (som vanlig ) Body Shop sitt til 135,- er supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå