AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er 18 år og jomfru. Det er ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å hatt sex, men mer det at jeg har villet hjøre det med en jeg er trygg på og hittil så har alt kunnet skjedd på fest. Det jeg bekymrer meg for er at jeg ikke KAN aha det. Jeg skulle ha det en gang da jeg rullet med russen også fikk han den ikke inn liksom så endte med at jeg sugde han og han fingret/gikk ned på meg.... men er sykt stresset for at jeg ikke har hatt det enda og stressa for at jeg ikke kan ha det:( Anonymkode: 1a532...b7a 1
Gjest Warrior Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Slapp av. Han var vel ikke så flink da hvis han ikke fikk den inn😋
MortenMinstelønn Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år og jomfru. Det er ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å hatt sex, men mer det at jeg har villet hjøre det med en jeg er trygg på og hittil så har alt kunnet skjedd på fest. Det jeg bekymrer meg for er at jeg ikke KAN aha det. Jeg skulle ha det en gang da jeg rullet med russen også fikk han den ikke inn liksom så endte med at jeg sugde han og han fingret/gikk ned på meg.... men er sykt stresset for at jeg ikke har hatt det enda og stressa for at jeg ikke kan ha det:( At han ikke fikk den inn, ligger på han. Hvorfor stresse dette? Det er ikke noe konkurranse. Din kropp din tid. Pust med magen Du er normal. Det haster ikke. Skikkelige gutter venter. Du er frisk som en fisk:) 1
HulaGirl Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 år og jomfru. Det er ikke det at jeg ikke har hatt muligheten til å hatt sex, men mer det at jeg har villet hjøre det med en jeg er trygg på og hittil så har alt kunnet skjedd på fest. Det jeg bekymrer meg for er at jeg ikke KAN aha det. Jeg skulle ha det en gang da jeg rullet med russen også fikk han den ikke inn liksom så endte med at jeg sugde han og han fingret/gikk ned på meg.... men er sykt stresset for at jeg ikke har hatt det enda og stressa for at jeg ikke kan ha det:( Anonymkode: 1a532...b7a Bare å prøve på nytt 😅☀️ Ikke uvanlig at det ikke går på første forsøk. Ingenting galt med deg
MortenMinstelønn Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 3 minutter siden, Kvelertak skrev: Slapp av. Han var vel ikke så flink da hvis han ikke fikk den inn😋 Ingen sniper dette..
MuffinStud Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Ikke stress med det. Men kanskje ha sengekos i litt mer avslappede omgivelser. Ja, det finnes forskjellige kuriositets fenomener som kan være aktuelt å ta opp med lege, men det er altfor tidlig å begynne å tenke i de baner. Har du noe sexleketøy av sammenlignbar størrelse, så kan du fort finne ut av om der er noe som sperrer og hvordan kroppen føles når den er klar. Mulig jeg er litt fordomsfull. Jeg får inntrykk av at du sier at du ville ha en du var trygg på, men russebuss/fest er vel ikke de første omgivelsene jeg tenker på da. Og dersom du også sier at dette er noe du ikke prøvde videre med han i ettertid etter den første erfaringen, så var du kanskje mer betatt enn trygg?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Var akkurat som deg for 2 år siden, jævlig stressa ig alt og det er ingen god følelse, jeg mistet jomfrudommen til en kex3var veldig glad i, vi ventet i 3 år til jeg selv følte meg klar og angrer ikke et sekund, det var den beste følelsen jeg kunne ha kjent, at jeg var med en jeg var veldig glad i og følte meg trygg på, det har så mye å si 💕🥰🥰 så det kommer, masse lykke til Anonymkode: 937a1...5ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå