AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Slutter nå på barneskolen. Lærer har tatt seg ekstra av min sønn pga hans diagnose. Læreren er en mann i 30 årene, glad i sport. Han venter sitt første barn om få uker. Tips til gave? . Anonymkode: 4d9f7...e1a
Miss/usikker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Gavekort på intersport eller lignende på en liten sum?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Hadde lyst på noe annet enn gavekort.. Anonymkode: 4d9f7...e1a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Det beste vi lærere får er kort fra elevene. Ellers har jeg fått alt fra sjokoladehjerter/konfekt, te, olivenolje og andre matprodukter til badeoljer, kopper og gavekort. Ettersom han skal bli pappa hadde det kanskje vært kjekt med en "nødkurv"? Da kan du bruke så lite eller mye penger på det som du vil. F. Eks. ørepropper (for å stenge ute babygråt), stor kaffekopp (han kommer til å trenge koffeinen), en pose kaffe (samme begrunnelse), en liten bamse (til å trøste babyen), en pose hjemmelagde boller (blir ikke mye tid til middag) osv. Anonymkode: e6d63...8be 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste vi lærere får er kort fra elevene. Ellers har jeg fått alt fra sjokoladehjerter/konfekt, te, olivenolje og andre matprodukter til badeoljer, kopper og gavekort. Ettersom han skal bli pappa hadde det kanskje vært kjekt med en "nødkurv"? Da kan du bruke så lite eller mye penger på det som du vil. F. Eks. ørepropper (for å stenge ute babygråt), stor kaffekopp (han kommer til å trenge koffeinen), en pose kaffe (samme begrunnelse), en liten bamse (til å trøste babyen), en pose hjemmelagde boller (blir ikke mye tid til middag) osv. Anonymkode: e6d63...8be Oi den var morsom. Takk for svar. Anonymkode: 4d9f7...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Å få sitt første barn er nok veldig stas for han, så jeg ville kjøpt noe som har med babyen å gjøre. Eksemplet med kaffe og ørepropper var gull, og ikke noe som koster så mye at det blir kleint. Evt. et par strikkende babysokker eller noe. Anonymkode: 718bd...e29
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 Hakkespettboken for fedre og en kaffekopp med sjokolade iAnonymkode: 425ca...2a0
Vox_populi Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: et par strikkende babysokker Det kunne jeg også tenke meg! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Å få sitt første barn er nok veldig stas for han, så jeg ville kjøpt noe som har med babyen å gjøre. Eksemplet med kaffe og ørepropper var gull, og ikke noe som koster så mye at det blir kleint. Evt. et par strikkende babysokker eller noe. Anonymkode: 718bd...e29 Strikkede babysokker er koselig! Jeg fikk hjemmestrikkede votter av min elev og foreldrene et år, det satte jeg stor pris på! Anonymkode: f701b...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå