AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Har et lite flueproblem, ja dette lurer jeg på. Hører naboen under driverå banker i veggen, er mulig de holder på å ordne noe, menlurer på om de smeller fluer slik som jeg... Anonymkode: b56ef...51e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA Anonymkode: e213f...7e9 HÆÆÆ? jeg får sjokk, har det skjedd hos deg?? Anonymkode: b56ef...51e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 De kan gå gjennom sprekker i veggen. De kan ikke gå gjennom tette vegger. Mens sannsynlig kommer de inn gjennom vindu og dører. Anonymkode: 5cd8d...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fluer flyr! Anonymkode: 478c7...3b8 Ja, og de har nok ikke behov for å krype inni kanalene som finnes mellom leillighetene. Kanaler finnes i noen bygg på disse steder: Kanalene som er bak ventilene. Kanalene som er bak stikkontaktene. Veggedyr og andre skadedyr som ikke flyr, tar seg gjerne inn til neste leillighet gjennom slike kanaler. Om naboen har fluer har de kommet inn gjennom naboens vindu eller med frukt, mat eller annet. Anonymkode: 7d7b1...1e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå