Berit_mor Skrevet 30. april 2005 #1 Skrevet 30. april 2005 Hva er den flotteste og lekkreste kjolen du noensinne har sett? Trenger ikke være den du skal ha selv men kansje en kjole som er langt utenfor ditt budskjett eller en kjole du har prøvd/sett som er ditt andrevalg Synes det er alt for mange å velge mellom..trenger masse bilder og tips
Trampe Skrevet 30. april 2005 #3 Skrevet 30. april 2005 Tror nok de fleste som svarer på denne tråden kommer til å svare det samme som meg: Den vakreste kjolen er min kjole :ler som du forøvrig kan se her
Vendelin Skrevet 30. april 2005 #4 Skrevet 30. april 2005 jeg synes designeren amalie cararra/eve of milady har verdens vakreste kjoler. Det er er så mange flotte at jeg nesten ikke klerer å velde , men holder en knapp på EV05-009 eller EM001 http://www.eveofmiladybridals.com/gallery/em/index.htm Skikkelige marengskjoler som aldri i verden hadde kledd meg
Arwen Skrevet 30. april 2005 #5 Skrevet 30. april 2005 Jeg drømte om denne kjolen, men den ble altfor dyr for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #6 Skrevet 30. april 2005 denne har jeg kjøpt: http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/magg...ero_marion.html
Gjest Miss.Chanel Skrevet 30. april 2005 #7 Skrevet 30. april 2005 glemte å logge inn.... jeg som skrev over her.
Seterjenta Skrevet 1. mai 2005 #8 Skrevet 1. mai 2005 Den vakreste kjolen jeg har sett var en jeg prøvde i Spania, fra designhuset Rosa Clara... Finner ikke bilder av den på nett, den var fra 2004. Den ble ikke min fordi den kostet €2500...
Kristin S Skrevet 1. mai 2005 #10 Skrevet 1. mai 2005 Kjolen Den kjolen der er jo bare helt utrolig nydelig!!
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #11 Skrevet 1. mai 2005 http://www.ianstuart.com/collection.html 9903 - Ian Stuart
Gjest gjesta Skrevet 1. mai 2005 #12 Skrevet 1. mai 2005 Jeg drømte om denne kjolen' date= men den ble altfor dyr for meg. veldig fin ja!
leela Skrevet 1. mai 2005 #13 Skrevet 1. mai 2005 Vakreste kjolen jeg vet om nå må nok være den jeg fikk i posten på mandag Enda vakrere enn jeg husket! Kjolen min
leela Skrevet 1. mai 2005 #14 Skrevet 1. mai 2005 Den kjolen der er jo bare helt utrolig nydelig!! Helt enig!
magnhild Skrevet 1. mai 2005 #16 Skrevet 1. mai 2005 Denne kjolen drømte jeg om, men jeg fant den aldri til salgs...
Saeria Skrevet 1. mai 2005 #17 Skrevet 1. mai 2005 Jeg liker veldig godt denne Har også veldig sansen for en del av Rembo sine, sånn som denne og denne. De er alle favoritter hos meg.
TeddyToria Skrevet 1. mai 2005 #18 Skrevet 1. mai 2005 Å guri...det er jo så mange flotte flotte kjoler, og litt vanskelig å kåre verdens vakreste, for vi er alle forskjellige og en kjole kan komme til sin rett på en helt annen måte på én kropp enn en annen... Men kjolen som har gjort aller mest inntrykk hos meg gjennom tidene, må nok være en jeg så på Oprah for mange, mange år siden - da jeg fremdeles drømte om bryllup i det fjerne! Husker den var stroppeløs, og med stort prinsesseskjørt, og brede fløyelsbånd i svart som kontrast til det hvite. DEN kjolen var en fjern drøm da, og jeg har aldri glemt den, selv om jeg aldri fant den igjen! I senere tid var dette KJOLEN(i hvitt da), men pga. veldig lav rygg, kunne jeg ikke ha den. Men det må nok være drømmedrømmen min - selv om jeg klart er storfornøyd i kjolen jeg skal ha, nemlig denne! :-)
Gjest MrsL Skrevet 1. mai 2005 #19 Skrevet 1. mai 2005 Den var råfin :-) Ja, bare synd jeg ikke har kropp til å bære en slik kjole
solisol Skrevet 1. mai 2005 #20 Skrevet 1. mai 2005 Vakreste kjolen jeg vet om nå må nok være den jeg fikk i posten på mandag Enda vakrere enn jeg husket! Kjolen min Jeg sier bare: WOW :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå