Gå til innhold

Hvilken brudekjole er vakrest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den flotteste og lekkreste kjolen du noensinne har sett? Trenger ikke være den du skal ha selv men kansje en kjole som er langt utenfor ditt budskjett eller en kjole du har prøvd/sett som er ditt andrevalg :wink:

Synes det er alt for mange å velge mellom..trenger masse bilder og tips :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de fleste som svarer på denne tråden kommer til å svare det samme som meg:

Den vakreste kjolen er min kjole :ler

som du forøvrig kan se her :wink:

Skrevet

jeg synes designeren amalie cararra/eve of milady har verdens vakreste kjoler. Det er er så mange flotte at jeg nesten ikke klerer å velde , men holder en knapp på EV05-009 eller EM001

http://www.eveofmiladybridals.com/gallery/em/index.htm

Skikkelige marengskjoler som aldri i verden hadde kledd meg :ler:

Skrevet

Jeg drømte om denne kjolen, men den ble altfor dyr for meg.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

glemte å logge inn.... jeg som skrev over her.

Skrevet

Den vakreste kjolen jeg har sett var en jeg prøvde i Spania, fra designhuset Rosa Clara... Finner ikke bilder av den på nett, den var fra 2004.

Den ble ikke min fordi den kostet €2500...

Skrevet

Den kjolen der er jo bare helt utrolig nydelig!!

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg drømte om denne kjolen' date= men den ble altfor dyr for meg.

veldig fin ja!

Skrevet

Vakreste kjolen jeg vet om nå må nok være den jeg fikk i posten på mandag :wink:

Enda vakrere enn jeg husket!

Kjolen min

Skrevet

Den kjolen der er jo bare helt utrolig nydelig!!

Helt enig!

Skrevet

Jeg liker veldig godt denne

Har også veldig sansen for en del av Rembo sine, sånn som denne og denne.

De er alle favoritter hos meg.

Skrevet

Å guri...det er jo så mange flotte flotte kjoler, og litt vanskelig å kåre verdens vakreste, for vi er alle forskjellige og en kjole kan komme til sin rett på en helt annen måte på én kropp enn en annen...

Men kjolen som har gjort aller mest inntrykk hos meg gjennom tidene, må nok være en jeg så på Oprah for mange, mange år siden - da jeg fremdeles drømte om bryllup i det fjerne! :wink: Husker den var stroppeløs, og med stort prinsesseskjørt, og brede fløyelsbånd i svart som kontrast til det hvite. DEN kjolen var en fjern drøm da, og jeg har aldri glemt den, selv om jeg aldri fant den igjen!

I senere tid var dette KJOLEN(i hvitt da), men pga. veldig lav rygg, kunne jeg ikke ha den. Men det må nok være drømmedrømmen min - selv om jeg klart er storfornøyd i kjolen jeg skal ha, nemlig denne! :-)

Gjest MrsL
Skrevet

Den var råfin :-)

Ja, bare synd jeg ikke har kropp til å bære en slik kjole

Skrevet
Vakreste kjolen jeg vet om nå må nok være den jeg fikk i posten på mandag  :wink:  

Enda vakrere enn jeg husket!

Kjolen min

Jeg sier bare: WOW :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...