Gå til innhold

Erfaring som bipolat i turnus med nattevakter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer søke på en stilling innenfor helse som har rullerende vakter nellom dag, kveld og natt. En uke med de forskjellige, så fri en uke.

Som bipolar er man ofte anbefalt å ha en så stabil livsstil som mulig.

Jeg er bipolar 2, og tenker at om jeg er litt rigid på kosthold og ikke minst sovetider, så skal det gå bra. 

Er det noen i min/lignende situasjon som er sårbare for sånt, som likevel har klart det? 

Anonymkode: 74f63...bdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du klarer ikke være rigid på sovetider i slik skiftordning, skal godt gjøres å holde et stabilt kosthold også. Jeg er svært skeptisk på dine vegne, du bør absolutt snakke med behandleren/fastlegen din om dette først.

Anonymkode: b5ba5...b74

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd. Det gikk bra et år, så kom sykemeldingene. 

Anonymkode: 47f46...4ac

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer søke på en stilling innenfor helse som har rullerende vakter nellom dag, kveld og natt. En uke med de forskjellige, så fri en uke.

Som bipolar er man ofte anbefalt å ha en så stabil livsstil som mulig.

Jeg er bipolar 2, og tenker at om jeg er litt rigid på kosthold og ikke minst sovetider, så skal det gå bra. 

Er det noen i min/lignende situasjon som er sårbare for sånt, som likevel har klart det? 

Du kjenner din egen sykehistorie best. Personlig hadde jeg styrt milevis unna.

Anonymkode: dbe06...688

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah, jeg veit det er stor sjanse for at jeg får jobben, og jeg vil virkelig ha den! Irriterende😂🙈 men nei, når jeg er i tvil, er vel det lureste å høre på magefølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...