Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg mener foreldre som ikke vaksinerer barna sine er veldig uansvarlige.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Ok, du har rett i det. Anonymkode: 73f28...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Jepp, det er helt sant! Anonymkode: 0db2a...117 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Vet du jeg bestemmer hva mine barn og jeg selv skal få i årene. Mine barn er vaksinert, dog senere enn programmet. Hvorfor? Eldste ble veldig syk lagt inn på riksen nektet vaksine resten av livet!! De to yngste måtte til spes senter etter reaksjoner . Selv tar jeg influensa vaksine hvert år, men ikke får min del men pga min gutt på 13 som ikke tåler influensa Pga min gamle far og at jeg jobber på ett sykehus. Men, ingen og mener ingen skal komme å fortelle meg om at vaksiner er bare bra. Si den til den pappaen som fikk erstatning da hans sønn ble hjerneskadet pga vaksine. Anonymkode: 97d2e...c85 1
herremann Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du jeg bestemmer hva mine barn og jeg selv skal få i årene. Mine barn er vaksinert, dog senere enn programmet. Hvorfor? Eldste ble veldig syk lagt inn på riksen nektet vaksine resten av livet!! De to yngste måtte til spes senter etter reaksjoner . Selv tar jeg influensa vaksine hvert år, men ikke får min del men pga min gutt på 13 som ikke tåler influensa Pga min gamle far og at jeg jobber på ett sykehus. Men, ingen og mener ingen skal komme å fortelle meg om at vaksiner er bare bra. Si den til den pappaen som fikk erstatning da hans sønn ble hjerneskadet pga vaksine. Anonymkode: 97d2e...c85 At noen få blir syke/dør så millioner andre kan leve er absolutt verdt det. Å nekte vaksine i frykt for at noe kan skje og samtidig eksponere millioner andre for smittefare er egoistisk og livsfarlig. 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Akkurat nå, herremann skrev: At noen få blir syke/dør så millioner andre kan leve er absolutt verdt det. Å nekte vaksine i frykt for at noe kan skje og samtidig eksponere millioner andre for smittefare er egoistisk og livsfarlig. Om det var ditt barn som døde? Mine minste har fulgt programmet dog i høyere alder. Eldste fikk vaksine nekt fra riksen. Vaksiner er virus vi sprøyter inn i kroppen la det være frivillig Anonymkode: 97d2e...c85 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 Slutt å bry deg, vi er et fritt land. Anonymkode: 8d040...e87 2
herremann Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Om det var ditt barn som døde? Mine minste har fulgt programmet dog i høyere alder. Eldste fikk vaksine nekt fra riksen. Vaksiner er virus vi sprøyter inn i kroppen la det være frivillig Anonymkode: 97d2e...c85 Det er en risiko jeg er villig til å ta. En risiko vi alle bør ta så befolkningen kan være frisk. La det være frivillig? Har du sett hvordan utallige sykdommer som tidligere vær utryddet nå har kommet tilbake. Hvor mye død og elendighet dem bringer med seg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #9 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er for tvansvaksinering. De som faller for antivax propaganda er åpenbart ikke i stand til å ta vare på egne barn uten litt hjelp av staten. Anonymkode: e7b96...c9a 8
Edie Skrevet 12. juni 2019 #11 Skrevet 12. juni 2019 Tråden er ryddet for antivaksinedebatt i henhold til nye rutiner, les mer her: Antivaksinedebatt regnes som helseskadelig og er innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Tråden stenges. Edie, adm. 2
Anbefalte innlegg