AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg skal på 2. gangsintervju neste uke men har ikke sagt ifra til sjefen min at jeg søker nye jobber. Jeg har ikke jobbet der jeg er nå så lenge, men ønsker allikevel å bytte arbeidssted. Kan jeg si på intervjuet at jeg kun vil gi fra meg referanser om jeg er første kandidat og kun referansesjekk gjenstår eller vil det ødelegge sjansene mine? Jeg vil jo helst ikke at sjefen skal vite at jeg søker nye jobber før jeg absolutt må si det Dette er forresten en fulltidsjobb Anonymkode: 70516...a77 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Ja det kan du, det burde de ha forståelse for, og har sikkert opplevd det før. Du kan finne en lur og mild måte å formulere deg på, som ikke gir mistanke om at dere er i konflikt e.l. Anonymkode: 88619...e67 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på 2. gangsintervju neste uke men har ikke sagt ifra til sjefen min at jeg søker nye jobber. Jeg har ikke jobbet der jeg er nå så lenge, men ønsker allikevel å bytte arbeidssted. Kan jeg si på intervjuet at jeg kun vil gi fra meg referanser om jeg er første kandidat og kun referansesjekk gjenstår eller vil det ødelegge sjansene mine? Jeg vil jo helst ikke at sjefen skal vite at jeg søker nye jobber før jeg absolutt må si det Dette er forresten en fulltidsjobb Anonymkode: 70516...a77 Om det er en jobb som er godt kvalifisert til og det er mangel på den type kompetanse, så vil de nok være fleksibel for dette. Hvis du ikke er denne kategorien så ødelegger selvfølgelig sjansen for å få jobben, da de kan få andre kandidater istedet! Anonymkode: 604cd...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå